torsdag 7. april 2011

Og dette blir med inn når Irina rydder i bilen...



Kan ikke lyge dere, er det noe jeg er, så er det ærlig. OG BILA MI ser ikke ut. Ikke ut. Jeg liker å ha det fint hjemme men i bila....åhhh det er forferdelig....


Fikk datteren min til å rydde en dag. 50 kr og så skulle hun få panten for pepsi max flaskene som lå der... ca 30 kr i pant i tillegg.
Ser egentelig bra ut enda i bila....men i går måtte jeg ta med det jeg hadde i bila.


Det var dette pluss to bokser med Bengalack og pensler. Egentlig så er denne bila mi ett skattekammer...ser man bort fra tomflasker ol.....



Og jeg håper dere forstod sarkasmen og selvironien i innlegget under. Selfølgelig skal det bli en IrinaStyle makeover :)Og butikken er Bruktbo


Sjekk ut bloggen senere så skal du få se klokka....Æ e trønder så æ si og skriv bila og klokka...det e itj naturlig for mæ å skriv bilen..eller klokken...øhhh høres fælt ut....

LOVE. Huske dette innlegget HER er dere snille :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online