fredag 29. april 2011

Drivved


Hoo hoo, dere er vel drittlei av skjenken min vil jeg tro...jeg blir aldri det. Det er ikke den jeg vil blogge om i dag. Jeg har noen kunder som jeg anbefalte å male panelet i drivved...ikke vanlig panel.


Nå ser jeg at de fleste maleprodusentene tilbyr drivved beis. Jeg har ikke brukt det selv, så derfor lurer jeg på om noen av dere som har brukt det kunne svare meg. Hvilken erfaring har dere fra de forskjellige beisene. Jeg blir utrolig takknemlig om dere vil det.


Jeg ønsker tilnærmet lik fargen på skjenken. Håper dere får en like strålende dag som det er her i Trøndelag :)

3 kommentarer:

(eddas) sa...

Har kke prøvd det,men de sier at det blir tilnærmet farven på drived:)
klemklem

Knutepunktet sa...

Det hørtes spennende ut!!!

Unknown sa...

Hei!
Jeg har prøvd LADY INTERIØR DRIVVED, og er kjempe fornøyd! Har brukt den på et sofabord og en vegg. Veggen er jeg ikke fornøyd med, men d er fordi panelet hadde gulnet litt, og da ble ikke resultatet med beisen optimal..Men det anbefales på helt nytt treverk :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online