torsdag 21. april 2011

På hønetur....


Jeg ønske alle mine lesere en GOD PÅSKE ! På hønetur i Østersund. Er veldig fornøyd. Har kun shoppet en ting og den tingen var også superbillig. Jeg hadde ønsket meg den tingen hver gang jeg har vært innom HER.
Hun har ikke villet selge den før.
Mot alle odds og spådommer om at den fikk jeg ikke med hjem....JEG KAN ALLTID FÅ MED DET JEG VIL HA !! Så er den nå sprengt inni bila mi. ÅHHHH gleder meg sinnsykt til å komme hjem :)
Hva tror dere jeg har kjøpt ??
Klem klem

5 kommentarer:

Violetta sa...

Disken eller bordet eller hva det nå er, tipper jeg (forresten gøøørlekkert) Eller kanskje det ble en av hanene?! ;-)

House of Dogs sa...

Hihi..morsomt bilde:) Er spent på hva du har fått lurt med deg hjem denne gangen;) Du har jo en nese for gode kupp!

Ønsker deg en super påske!

Klemmer

Sophie sa...

Go' påske!

(eddas) sa...

Håper d koser deg masse i påsken.Jeg er på Røros og tømmer hs og vasker og koser oss...mamma og Jr og meg:)
Masse fint her..:)
klemklem

Hjemme hos meg sa...

Hei!
3 herlige tupper ;)
Ser du spurte om påskekake lenger ned... jeg har tenkt å lage innlegg på påskekake i morra...har bakt i dag!
Så da er det bare å ta en titt og se om den frister... Veldig god synes jeg :)

Fortsatt god påske...

Klem Anette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online