torsdag 7. april 2011

Ny klokke i fantastisk norsk design !


På den lokale designerbutikken for uberkule trendsettere fant jeg denne fantastiske klokken. Denne klokken er det lagt kjærlighet og omtanke bak. Den er skjært ut for hånd av Gunnar og ble gitt til Eigil på hans 60 årsdag. Det stod det bak. Og det er det nye innen interiør.....før tilbake tingene til dens opprinnelse. Slik som vi skal kunne finne ut at biffen er fra en gård oppi Hauka.


På den nyeste designer/ trend butikken på Stjørdal har de fått med seg AKKURAT det. Og for å være ærlig, det er kun en plass man kan shoppe det nyeste innen interiør i trøndelag, og det er der.  Og siden jeg er som dere alle vet, alltid tidlig ute med å fange trendene. Både innen farge, design og ...ja forøvrig alt.....da er jeg den første her i bloggverden men denne også....

Og furufarge er inn vet dere. Naturlig natur vet dere.....sjekk hvor mye finere den er enn IKEA klokken. Som jeg ikke skjønner jeg har . Kjøpte den sikkert i svime engang for leeeenge siden.
Tjooooghopp  ha en fantastisk dag.

OM DU VIL HA SJANSE Å VINNE ETT GAVEKORT PÅ 500 KR SÅ KOMMENTER UNDER . :)

1 kommentar:

Knutepunktet sa...

Jeg får litt badstue følelse av slik ubehandlet furu....men, jeg må jo ikke følge trenden. Smak og behag, det er det som er så flott...mangfold!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online