fredag 21. oktober 2011

Et magisk loppemarked & kanelsnurrer til...

Heisann & Hoppsann



Elsker høøøøsten. Elsker regnet som pisker mot huset, høststormene som blåser rundt i hagen.... jepp jeg gjør det, men når du har et telt som er fylt opp til randen med krystall, glass og uknuselig ting...da er det ikke morsomt. Diverse hyller falt ned og knuste mange mange varer. Enda vi hadde stroppet dem fast. Været var ikke med oss i det hele tatt. Høsten meldte sin ankomst med regn oh blåst og kulde. ALLIKEVEL.... da jeg kom ut kl 10 minutter før 18 ble jeg så paff at jeg sa til alle som stod der " Dæven ta" Det var ca 60 menesker der ut. Så skal si det bla fullt....man kunne nesten ikke røre seg inne i teltet. Det kokte av folk inne og ute...Inne hadde vi ubrukte og fine klær, speil IrinaStyle møbler ol...

Barna våre fikk i jobb å selge pølse & brød & verdens beste kanelboller i følget alle de snille menneskene som var her. Varene blåste unna både ut i teltet og inne. Og når alle var borte kl 21 så var vi superfornøyde med salget, alle de hyggelige flotte menneskene som hadde vært innom og høye på ros. Inne hadde vi tent på i peisen og folk satt inne og koste seg med gratis kaffe og kanelboller. I natt fikk jeg ikke sove, jeg var så oppstemmt at søvnen lot vente på seg. Nå er det rydding, ut med nye varer, ny styling og gledings til i morgen :)

På vår facebookgruppe her , kan du se hvor mange som ble fornøyde og flere på min private fb konto. Responsen var HELT OVER THE TOP overveldenes. Tusen takk til alle som kom å gjorde denne dagen magisk. I morgen er det daglys så da er det mer å se, mer varer og mer kanelboller å spise.

Velkommen skal DU være :)


LØRDAG KL 14

2 kommentarer:

InstatreffNorge sa...

Søren at jeg ikke bor i nærheten av deg... hadde sikkert shoppa en del!:)

Kos deg i helga:)


Klem Lise

Refleksjon på livsvegen sa...

Litt langt å reise min venn!
Vonar du ikkje er heilt utslitt...

klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online