onsdag 12. oktober 2011

Æ e sååååå stolt...



Heisann godt folk. Jeg har det kjempetravelt....dagene bare flyr og jeg flyr med dem...lett som bare det. Jeg har det kjempebra...har hverken hatt det så bra, vært så positiv, glad og opplagt på leeeenge

I morgen må jeg treeeene på Spenst igjen. Jeg satt og tenkte i går kveld " OMG æ har itj trena. på læng " Og så plutselig slo det meg. Jeg hadde gått en tur på 1 time med gruppen min og 30 min selv dagen før. Jeg kom sent hjem i går så da tok jeg like godt noen kneløft og armheving mot veggen :)

I dag har jeg gått tur, hentet sønnen på fotballskolen. Da vi skulle gå så han en lignenes bil som min kjøre ut av parkeringsplassen. " Du mamma e itj denj bila di...det e en dame som har tatt denj"

" Jammen æ går da " sa jeg . Han så på meg...helt rart. "Hæææ, du mamma, e du syk, æ e sjokka"
For å være ærlig, så trur jeg det selv. .....

Det er faktisk utrolig morsomt å se forvandlingene jeg har gjort i livet mitt. Små forandringer som er små, men allikevel så store.

Feks går jeg overalt, bila har stått stille. Før, når jeg skulle kryss fotgjengovergangen så gikk jeg på skrå for å komme hurtigst over. Nå går jeg på de. Og de ekstra meterne dit. Det vil si at hvis jeg har mulighet til en snarvei så skipper jeg den og heller tar de ekstra meterne. Når jeg har mulighet så løper jeg opp trappene. I dag var jeg på et møte, som skulle befinne seg i fjerde etasjen. Hun jeg skulle ha møte med, kom ned og sa at vi måtte gå opp. Jeg så på henne og spurte om det var greit at jeg sprang opp trappene.

Når jeg går i sentrum, ser jeg meg rundt for å ta den lengste veienr jeg kan til destinasjonen. Jeg går med lange skritt og armer som er en nazist verdig. I tillegg så strammer jeg rumpa. Hvis man strammer den mens man går, så får man fastere rumpe.

Shakene går kjempebra. jeg føler ikke sult lenger. Nå må jeg minne meg på å ta dem. Jeg klarer å lage mat til familien min uten å smake, uten og ønske at jeg kunne spise" Det er ingen forsakelse lenger, det har blitt en del av min hverdag :) Jeg kan med hånden på hjerte, si at jeg IKKE har følt meg så opplagt på ca 7 år !! Jeg er ikke slapp og sliten lenger. Jeg har ikke så vondt lenger i kroppen og jeg har ikke tatt en ibux for leddsmerter siden jeg begynte. Jeg har ikke tatt diabetes medisinen min på en uke. Og jeg er ikke så sur og hissig lenger !!!

WWWWOOOOOOOOOWWWWWWW

I tillegg har magen min blitt mindre, midjen vises og så mens jeg skrev dette innså jeg at hendene mine har blitt slankere. Så mens jeg har skrevet innlegget her har jeg vist frem hendene mine til familien min fem ganger "Sjjjær dokk...kor fine hender æ har " I morgen blir det veiing og jeg gleder meg. Jeg mener at med slik regime som jeg har hatt. I forhold til mat og treningsmessig så må det da vises.. !!

Og xtravagaza shakene og suppene mine er faktisk veldig gode. Kanskje fordi jeg sa til meg selv før jeg begynte. De kommer til å være gode, og trening ville være morsomt og usunn mat er pyton. Vet dere det funka, derfor sier jeg alltid.



I HAVE TOO FAKE IT, TOO MAKE IT


Ha en vidunderlig kveld alle kvinner og menn !!!

Følg med i morgen. Jeg skal ha loppemarked, så jeg kommer med bilder av noen av varene i morgen. Sjekk invitasjonen til loppemarkedet HER og alle er velkommen.


1 kommentar:

Unknown sa...

Du er flink! Det er så deilig når det blir en vane, og det ikke krever så mye! Du motiverer meg til å komme igang igjen. Det er på høy tid... Gleder meg til å høre hvordan veiingen går!

Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online