lørdag 1. september 2012

Forandringer fryder........



På torsdag fikk vi besøk av markedsrådet til Trøndelag reiseliv :)  Så da de hadde dratt og jeg hadde snakket meg svett så fant jeg ut at siden jeg var i "farten så kunne jeg fortsette med forandringene jeg alltid gjør.


Etter at sofaen fikk seg en makeover så fant jeg ut at veggen også kunne få det samme, så da var det å ta frem denne fine tapeten som vi har :) Den er bare veldig fin. Vi har nesten tre ruller som vi selger for 600 kr. Og det blir en billig forandring ....og det tar ikke langt tid heller. Så om du vil ha en ny vegg ...


Jeg elsker de runde putene i en grålillafarge. Vi har kun to stk igjen om de ikke blir med meg hjem, kr 120 kr stk. Jeg så at en av mine favorittblogger har vært her en tur gitt... sjekk de flotte bildene av puten her. Herlig langhåret lammeskinn fra villsau fra Island  fra Ide Puffen.  En annen favoritt.


Think Hapyy Be Happy pute kr 250 med dunpute, en pute igjen. Og så masse søte romantiske puter fra  Lotte Moen.Den herlige gamle lampen er bare så flott, den koster kr 500. Liten kiste som bord kr 500. Lyskrone 450, hvit tallerkenhylle kr 350.


Skal si jeg ble varm i blusen av å tapetsere....... veldig fornøyd med resultatet og arbeidshjelpe jeg til slutt rekviderte :))  Og om dere tror det var snipp snapp snute med dette kapitlet må dere tro om igjen. Disse bildene ble nemlig tatt på torsdag og innlegget skrevet natt til lørdag. Vi var nemlig i Sverige i går å masse masse "nye" varer som to slagbenker, skap, stoler, benker.... VERDENS VAKRESTE bord ble med hjem. I tillegg kom det nye varer... jiiiipi. Så i dag på lørdag så MÅ alle ANSATTE jobbe. De er selfølgelig veldig misfornøyde med dealen.... men det er ikke jeg :)



Var du på butikken forrrige søndag så er det å ta seg en ny tur. I morgen har vi en ny butikk igjen. Nye tapeter, nye møbler, store foarandringer og masse fiiiiine varer :)) Jeg digger å være her ... jeg syns vi har mye fint og jeg kan med handa på hjerte si at jeg ønsker meg alt !! Jeg tar nemlig inn kun ting jeg liker 100 %.  Alt her er hanplukket av hjertet :) 

Så om ikke planene er klare så har vi åpent søndag kl 12- 15. Det blir andledning til å prute på "gamle varer" nå vil jeg ha nyheter. Det meste er nytt, men noe er det :)) Ellers har vi sommersalg på forskjellig. 




Slik så kroken ut :)) Fint bord selges til kr 400 førpris 1300 :) 

1 kommentar:

Dronninghuset sa...

HEI IRINA,
DU VET DET MESTE... VET DU NÅR DET ER LOPPEMARKEDER I TRONDHEIM OG PÅ STJØRDAL? PLEIER VÆRE EN - TO HELGER MED MASSE MASSE... SKRIV LITT OM DET PÅ BLOGGEN, OM OK FOR DEG???
JEG ER INTERESSERT.....

HILSEN TOVE

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online