fredag 28. september 2012

Endelig en IrinaStyle makeover igjen


Heisann :) Det produserer litt om litt....


Ikke alt blir lagt ut før  det kanskje kjøpes opp. Kjenner at jeg er utrolig sliten akkurat nå, som jeg bare vil sove og sove :)  Derfor har det vært litt stille her.
Jeg syns denne makeover lampen min ble så kul. Jeg fant foten grå og kjedelig på Bruktbo. Den fikk en nydelig eplegrønnfarge.


Lyspære fra Claes Olsen . Formen er bare såååå sexy, jeg kalle den green hopper...... jeg har forelsket meg i denne denne grønnefargen :)) Den er en gladfarge. Lenge siden jeg har brukt spray, men det har jeg gjort her :) Har sprayet vanlige lamper i denne fargen også :) de kommer på butikken :))


Jeg vet ikke om det var en lampe før, det var hull i midten, men da manglet den iallfall ledninger pluss forskjellige deler, jeg liker den slik som den fremstår nå.Helt enkle men skulpturell:) Looooooove it !



Ellers har lyskroner og flere ande varer begynt å komme. Viser bilder av noen senere på fb siden HER :))


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online