mandag 10. september 2012

Vi titter inn hos en annen blogger....


Heisann kjære bloggleserne mine :)



Jeg håper dere har det bra og at dere for en knall uke ! I dette innlegget vil jeg vise dere bilder av et nydelig soverom. Solveig er en kjempeflink blogger og viser vakre bilder fra hennes hjem. Hun har også kjøpt flere ting fra meg. Og det liker jeg. Tuuusen takk Solveig.


Kartet over Sør Norge er kjøpt av meg, det samme den cremfargede lampa som gir herlig lys.
Baseball og gamle bilskilt er kjøpt av Tines kreative hjørnet. leser dere innlegget til Solveig er linken der.
Men gamle bilskilt har vi også på låven.
Jeg vil minne på at HER kan du gå inn å se en del av vareutvalget vårt, vi har mye mer som jeg ikke har fått tatt bildet av enda  eller som bare blir kjøpt uten at det kommer i butikken.
De fineste tingene blir bare tatt ut av eskene før jeg klarer å se på de og prise dem :)




Lik oss gjerne på fb HER Jeg trekker en vinner av en flott gammel plansje neste mandag, kommer bildet av de senere. Del den gjerne med dine venner så blir jeg glad.

Nå har jeg vært dårlig til å sende ut varer fordi det har vært andre ting å gjøre. Barn, skole, trening det å være mor .... <3 nbsp="nbsp" p="p">
Men jeg skal sende varer på postkontoret i i morgen og torsdag så ser du noe du ønsker så send meg en txt eller en mail vi sender ....


Solveig sin flotte blogg, Svinges lille hus finner du HER. Ha en fiiiin fiiin uke.

Har du kjøpt noe fra meg så send meg gjerne bilder så kan jeg poste det på bloggen :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online