tirsdag 11. september 2012

Paljettpute frelst?



Er det noe vi får kommentarer på her hjemme når folk kommer på besøk, av store og små så er det paljettputene i innleggene lenger ned. De fikk vi tak i for tre år siden før det ble populært !! MEN om dere tror det var meg som så at den trenden kom, så var det feil !!


Vi var på et svensk varehus da Demolitinmannen kom løpendes med tre paljettputer... " øhhh øhhh neimen de var jo fine !  " "Ja itj sanjt så dæ  "..... Da smeltet jeg og la dem på sofaen med klump i halsen.


Jeg trodde paljettputer var ute..... for da jeg hadde butikk for 7 år siden hadde jeg lignendes inne, men da kostet de 1000 kr.... men lure DM han visste at de aldri hadde vært ute.....eller inne... eller innimellom. For interiør er ikke å følge trender eller lommeboka. Det er å følge hjertet sitt. Er det fint. Ja, da passer det inn........ ALLTID !!!


Jeg fulgte hjerte med å si til DM at de var fine og skrøt av han. Det knyttet båndet mellom oss, han viste at han interesserte seg for hva jeg gjør og jeg interesserer meg for hva han mener.

I dag ler vi godt av historien.... bare det at jeg har aldri fortalt han at jeg ikke likte dem. Jeg har kun skrytt av hans gode smak og for at han kjenner meg så godt !! De er jo helt og holdent meg !!


I LOVE THEM. Og det er vel ingen annen gjennestander jeg får så mange forespørsler om her, på mail og på mobil. HVOR ER PUTENE KJØPT !!
MEN nå har du mulighet av å kjøpe fra oss, jeg har noen få til salgs på låven. Har du lyst på disse putene må dere sende meg en mail på allofirina@gmail.com




Vi har kun 6 stk og de er 50 x 50  og koster 200. Kule hjorteputen koster kr 180 cm og er 45 x 45.



Ha en fin dag og alltid husk å følge hjertefølelsen.... den tar ALDRI feil :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online