lørdag 1. september 2012

Nyheter i blått....




...............vi var i Sverige i går å fikk tak i to nydelige kjøkkenbenker, bord og andre varer......




Blant annet verdens fiiiiineste bord, fra 1800 tallet. Herlig patina. Og en herlig slagbenk i blåturkis. Dette har vi fått opp. Er det noe jeg får mange forespørsler på så er det slagbenker. Det er populært. Og det skjønner jeg. Jeg har googlet litt på finn.no og for en nybrukt fra Ide Skeidar så kostet det 5000 ....hmmm
Da skjønner jeg trykket....


Benken er sikkert sent 1800 tallet :) Den er herlig slitt i turkis..... men om ikke noen liker fargen er det vel bare å fjerne maling eller male i en annen farge.


Ser at venstresiden var mest populær... herlig patina :)






Som dere ser så har vi fått masse nytt. Og mer kommer sikkert frem i løpet av morgendagen. Vi åpner kl 12. og holder åpent til kl 15 om noen vil komme for å se, bli inspirert, handle eller bare å prate :))

Velkommen :))


Vitale må er ca 198 cm 56 cm sitteplate og ca 61 cm bred total. Prisen for herligheten er 3500 kr :) og det er den så verdt :) Pute 180 :)

1 kommentar:

Unknown sa...

Den slagbenken var bare så fin.
Kunne jeg tenkt meg på kjøkkenet mitt ja.
Takker for kommentar på bloggen min. Og om du vil linke til meg så blir jeg kjempeglad for det :)Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online