tirsdag 12. juli 2011

Mitt "nye" konsollbord .....






Kjøpte ett billig konsollbordet på Bruktbo for ca en måned siden, det har dog stått ute her hjemme. Og sånn er det når energien er lav. 20 meter er da langt.



Jeg liker det, fargen er grei nok, og knotten original. Fargen står til Howard sofaen, MEN.....IrinaStyle er det ikke.


Hadde det ikke vært kult om den var rosa, lilla, gul eller ?


Ups fuglene skal ikke stå der.... På kveldstid ser det slikt ut, men hva tror dere seriøst. Skal jeg la det være slik ELLER gjøre den om til en IrinaStyle :)





Ha en fin frustrende aften...

15 kommentarer:

stina sa...

Definitivt til Irina Style!
Det blir kjempefint:)
Ha en fin aften.
Stina.

Hjertedamas blogg sa...

I og med at du spør, så har du i grunnen svart på ditt eget sprøsmål:DDD Du er ikke fornøyd, så sett i gang med sprayboksene dine. Lilla måtte ha vært knæsj:DDDDD Venter spent!!! klemz Grethe

RamLa sa...

Go kveijll Irina :-)
Synes d va nydeli som d va, e :-)
Men ska du gjør d t Irina-style syns e du sku mal d lilla ...

Ha en fin fin kveijll :-)

Anonym sa...

Jeg hadde for lenge siden, en krakk som egentlig hadde hørt til ett sånt bord. Tror jeg ville ha valgt en veldig blank lakk hvis jeg skulle gjort noe med den. Fremheve tidsepoken den er fra.

M sa...

Den var lett! Spray den i M-stail og send den til meg!!! Jeg har bare jordfarger hos meg, så knall turkis hadde vært bra!!! Og kanskje glasset oppå må gjøres noe fancy med...frostes eller...kanskje tapetseres...eller..heimespjøta mosaikk??
Den var altså IKKE fin hos deg, myyyyyyyyyyyyyye finere hjemme hos meg! Mooohahaha!!
Just kidding!!! (tjihi!)
Spøk til side, Irina stil hadde sikkert vært bra, du overrasker alltid med noe fantastisk kreativt. Kanskje det blir en knallfarge med en gammel settekasse limt oppå...til øredobbene dine..hmmm...men da måtte det jo vært glasstopp oppå der igjen....eller noe annet merkelig, rart og overraskende som bare DU kan gjøre stilig!
Stor klem, M

Knutepunktet sa...

gull!!!! lovely darling ;)

Ymmeli sa...

Stemmer i med et rungende ja til IrinaStyle.... Gleder meg til resultatet. Jeg har akkurat lagt ut en før og etter på min blogg. Ta gjerne en titt: ymmeli.blogspot.com

Sissel sa...

Klart du må style det litt ;)
Jeg har akkurat make bord som jeg har arvet etter besteforeldrene mine. Mitt har sorte bein, hvit skuff og speilplate på toppen! Litt kjedelig, så jeg venter spent på hva du gjør med ditt..

Trollmora sa...

hva du enn velger er jo bordet fint da! Men jeg skulle veldig gjerne sett noe kræsjpink-irinastyle er ja, skal innrømme det :)

Hellohello baby sa...

Selvfølgelig må bordet Irinafiseres! Det kom en tåre i øyekroken min når jeg så bordet ditt.... hvorfor tar jeg på facebook-mailen :)Det er et helt nydelig bord Irina. OG tusen hjertelig takk for gode råd i dag!

Heidi sa...

Hei!

Jeg er ganske ny i blogglandia. Jeg fant deg hos NIB, og syns bloggen din er veldig spennende med all den herlige kreativiteten din. Irina style må det bli.

Vakkert bord.

Heidi

Li/Småtingene sa...

Definitivt Irina-style! Hva med gult? ;-)

Mona sa...

Knall lilla!!!!!!!!!

Mie fra Mies Mirakler sa...

jeg ville latt bena være hvite og malt bare toppen og snirklene i en enten sort eller en litt knall farge. da ser det ut som bordet "svever" om det står inntil en hvit vegg. :) *♥*

Beth sa...

Ååå, dette var vel flott?
Kunne passet perfekt hos meg også.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online