tirsdag 12. juli 2011

Lag din egen fantastiske skyvdør :)




Kommer med enda et tips fra Sylvi på Millistgården utenfor Åre. Maken til kreativitet. Jeg syns at skyvdørene er så stygge, og har tenkt at jeg aldri kommer til å skaffe meg noen. Jeg har ombestemt meg. Jeg vil ha skyvdør!


De liker gamle planker, rustikk og natur. Så her er det tre lag med gamle planker som er limt og spikret sammen. De har så satt på hjul og kjøpt slike rammer som skyvdører står i. Fint ja :) Jeg er mektig imponert. Jeg skal vise dere bilder av de spesielle husene de pusser opp.


Følg med senere i dag så skal jeg vise dere bildet av konsollbordet som er kjøpt veldig billig på Bruktbo :) Jeg ønsker dere en riktig så fin dag.

1 kommentar:

Gamletingretten sa...

Stilig :D Hadde jeg aldri tenkt på :D Ha en fin sommer Irina ;) klemmer fra Anne-Marthe:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online