mandag 18. juli 2011

Det skjer så mye spennende og det KUN pga bloggen.......


Heisann alle snille :)


Det skjer en del spennende ting pga bloggen min og det syns jeg er utrolig hyggelig at folk legger merke til den. Og at det er en del som liker den. TUSEN TAKK :) Jeg kommer til å blogge om alt, men noe må jeg vente med å fortelle. En ting jeg vil fortelle om nå med en gang er at jeg kommer til å ha faste livsstil innlegg hver uke. Jeg skal nemlig begynne å trene pga helsen min. Jeg kommer til å trene tre til fire ganger i uka og følge et kosthold laget til meg !
Dere kommer til å følge meg på min ferd mot ei tynnere og fiskere Irina.

Og hvis dere tror jeg skal klare dette selv, må jeg dessverre si nei. Jeg skal ha en personlig trener! Og jeg gleder meg utrolig mye til å begynne 1 september og hun skal følge meg 3 -4 ganger i uken....passe på og pushe....helt frem til 1 desember.

Jeg liker å se serier der overvektige folk blir slanke og sunne. Jeg har tenkt at dette skulle jeg ha fått til om jeg hadde hatt en personlig trener som slavedriver :) Da gjenstår det å se ...Jeg skal måle cm og vekt hver uke.
Så da for vi se hvor mye jeg klarer å gå ned. Og dere har plass på første rad.... Håper dere vil være med å heie :)

Ha en flott kveld og en fin uke. Et lite tps. Det begynte en serie kalt Stormens tid på tv 2 forrige uke. Serien er basert på noen av Ken Follets bøker. En serie både menn og kvinner vil like tror jeg :)


8 kommentarer:

Unknown sa...

Heia Irina!

Linnéa sa...

Blir spennende å følge med på :) Lykke til :)

Trine :) sa...

Så bra, Irina! Dette kommer du til å klare! :)

Trollmora sa...

Dæven du e døkti! Stå på! Æ heie på dæ!

Hjertedamas blogg sa...

Heisan!!!! Jeg er medlem av et treningssenter for damer, men jeg har ikke gått ned ett gram!!! sikkert fordi jeg av ymse årsaker ikke har hatt anledning til å møte opp. (barnepass og mangel på bil), der er det en slags form for personlig trener, og med veiing og måling en gang i månedeneHmmmm, kanskje jeg skal slå følge med deg, og starte 01.septemeber, i stedet for å si opp medlemskapet:DDDDDD Lykke til vennen!! klemz Grethe

Violetta sa...

Lykke til! Rene drømmen å ha egen trener! Skulle gjerne hatt en selv, ikke pga av vekta men for å stramme opp alt som henger og slenger... ;-)

Turid sa...

Takk for koselig kommentar inne hos meg, Irina! Koselig at du vil legge meg til i bloggrollen din. Du ligger allerede i min ;-) Lykke til med treningsopplegget! Det høres veldig bra ut det der. Kjekt med noen som kan bidra med gode råd og motivasjon underveis :-) Klem, Turid

House of Dogs sa...

Så spennende! Jeg har selv gått fra å være sofasliter til å bli avhengig av trening de siste mnd, noe som har resultert i at hele 7 kilo har forsvunnet og jeg har mye mer energi om dagen:) Lykke til! Jeg følger spent med videre:)

Klemmer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online