fredag 9. november 2012

Suuupersøndag og fine tilbud på slagbenker ol...



På søndag kjører vi supersøndag på låven !


Kommer et lite bildeskred. Lurer dere på priser send meg en mail på allofirina@gmail.com eller på fb HER :) Ikke på bloggen .


Vi har gammelt, nytt, redesign og handlaget på vårt låveutsalg. Kuuul retroinspirert tapet kr 380 kr rullen.
Trådhyllene er nesten en must når man driver med redesign, sakser, tråd, stoff, papir ol...


Vi har fått inn en gammel slagbenk fra 1800 tallet for å ikke snakke om denne fine hvite industrilampen.



Benken er mellom 190 og 200 cm lang  og ca 50 cm bred. Har veeeeeldig lyst på den selv. utskjæringene er så fine og forseggjort. På søndag og KUN søndag vil benke koste 4200 .

 SPAR 800 ! Benkene går bestandig så fort så her lønner det seg å komme :)

Til vanlig vil den koste 5000 kr.Det er den bare så verdt. Har sett på finn.no for ca 8000 kr.


Sjekk ut den fine bakdelen. HOME and LOVE pute med fyll 150 kr. Røffe og rustikke !








En gammel slakterbenk. Denne veier kanskje 200 kilo..... føles som det... MÅ ha 2 sterke menn til å løfte.Den er lagt av flere stykke tre som er presset inn i en stor kloss. Vet ikke hvor gammel den er, men tenk deg denne rustikke benken med en KARTELL lampe på :) .... det var det jeg hadde planlagt om ikke DM hadde "hørt feil" og bært den på låven istedenfor hjem ...og etterpå nektet å bevege den en cm,,,, så tung som den var.....



Søndagstilbud 1200, vanlig 1800. SPAR 600 kr. Søndagstilbud på juletre. Rosa herlighet  kr 900 Det er - 100 kr.

Vi tar kontanter :) Ikke kort dessverre.........¨

Kommer mer tilbud i morgen. Husk Novembermarkedet. Sjekk og loppemarkedet vi skal ha. Det er mange fiiiiiiine varer :)
HER 
VIL BE OM UNNSKYLDNING OM FOLK HAR SENDT MEG MAILER OG IKKE FÅTT SVAR.... JEG FÅR SÅ MANGE OG UKA HER HAR JEG RETT OG SLETT VÆRT UTSLITT.... JEG HAR BARE SVART DE VIKTIGESTE . MANGE ganger så åpner jeg dem og skal svare senere når det passer så glemmer jeg det. Send meg flere og purr.... jeg mener ikke å overse noen men det skjer dessverre. Jeg kjenner det har vært litt for mye for meg i høst så jeg ber dere tilgi meg og det beste er å ringe om dere vil vite noe 100 %

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online