søndag 11. november 2012

Helt sykt.....


I dag har det vært helt sykt mye folk på vakre ERSGARD.... vi snakker hundredevis.... Sønnen min på 10 år kunne ikke bli med for han var på fotballcup, men før jeg dro sa ha " I dag kommer det stoooore mengder med folk mamma, så mye at kanskje politiet må komme å holde styr "

Haha håper på det svarte jeg.... det kom ikke politi, men det kom utrolig myyyye folk... det kokte ...mengder.... og vi hadde kunder helt fra Ålesund som var hele tre timer hos oss. Tuuusen takk !


PUUUUHHH jeg er såååå sliten nå, en du verden dette var bare sinnsykt sinnsykt morsomt :) Jeg vil takke alle alle som kom for fantastisk oppmøte på Novembermarkedet langs route 26 !! Og alle som kom på låven og Ersgard. Jeg fikk ikke tid til å stikke innom de andre langs veien men håper og tror det har vært mange innom.

Hyggelig å møte så mange trivelige blogglesere. Stoooor klem til alle. Og dere er så hjertelig velkommen innom meg på kaffe, kake og eventuelt en hyggelig handel.Neste gang satser jeg på at jeg får tid til å prate.

Takk til alle som kom å solgte sine fine varer på markedet og loppisen våres. Kommer bildet av markedet senere. .. WOOOOOW !!


Skal prøve å holde en kundekveld snart, når jeg får tid og anledning :))
Og i morgen får vi råååååååfine varer... kor æ glæde mæ !! Neste åpningstid er søndag 18 november kl 12 -15 :)

Velkommen !



1 kommentar:

Maratonjenta sa...

Så artig at det ble en suksess!! Ser du har fått inn så mye fint i innleggene nedenfor, må ta meg en tur når teaterpremiere er ferdig og jeg er tilbake i normale rytmer igjen.

Stå på Irina!!

Klem fra Maratonjenta:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online