torsdag 15. november 2012

Blir du med å spiser tapas og litt vippeoppdatering



                                                                Selbutunet se HER


Jeg har skrevet om Selbutunet og den fantastiske maten jeg fikk der, verdens beste mat og tapas fikk jeg oppleve der. Se HER Og freidig som jeg er har jeg sendt dem flere mailer om de kunne ha tapasaften. Og det kunne de :) Lykke !!

I morgen, fredag den 14 november fra kl 19 i på Selbutunnet i Selbu.  Jeg gleder meg som en unge !!!

Jeg har tatt på meg spanderbuksene og skal spandere på DM, jeg tror han er lei av å høre KORRRRR GOD maten er :)) Så han gleder seg også. Se hvor fint det er HER da


For mer info gå inn på fb siden deres. Tror det koster 425 kr for tapasbuffe. Noen som vil være med ? Meld dere på !
Vi kjører fra Stjørdal så vi har plass til  3 stk til. Dette anbefaler jeg på det sterkeste :)


Dere vet hvor mye jeg elsker vippextension :) jeg har verdens beste vippedam  i Line Risan Olson som jobber på topp til tå på Melhus. Telefonnr 995 24 882 ( hun står som favoritter på mobilen min ) men hun har dessverre flyttet til Spania og er hjemme en uke i månden.  Hun bruker Nova Lash og jeg elsker det merke. I mellomtiden trenger jeg litt grooming av dem og da går jeg til Jaanicka som hoder til på Stjørdal. Frem til tirsdag den 20 november har hun MEGATILBUD  kr 800 for et nytt sett. Dette er ikke punktvipper. Jeg vet ikke merke men det er  bra og hun er veldig nøye og flink. Jeg bruker kun de beste :) Ring henne på 913 64 865 om du ønsker deg det.... julebord snart ?


Om noen tror dette er snikreklame for dem er det ikke . Jeg anbefaler det jeg syns er bra, slik andre bloggere forteller hvor de har kjøpt den og den puten ol. Jeg får ikke penger eller gjenytelse for å skrive dette. Jeg skriver det pga at jeg er veldig førnøyd med disse personene og de prøver å leve av sin bedrift akkurat slik jeg prøver av min. Når jeg har en blogg kan jeg fortelle dere hva jeg liker. Jeg liker selv å få anbefalinger :)

Ha en fantastisk dag kjære blogglesere :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online