mandag 19. november 2012

Sniktitter på mitt "nyttårsbord "



Adressa var her for ei uke siden for å fotografere et nyttårsbord.  Utfordringen var å bruke 5 ting som er igjen etter jul.  Er det noe som er igjen her i huset er det julebrusflasker .

Hvordan det ellers ble kan dere lese i Hjem billaget som kommer sammen med Adressavisa den 27 desember. Da får dere også se Carma Hilde sitt nyttårsbord og  designerIngrid Riddervold sitt. Kanskje dere blir inspirert til å lage et anderledes nyttårsbord ?


Ellers vil jeg si at jeg jobber med en lampemakeover dvs tenker... har helt fått dilla på å bruke fjær. Dere skal få se i morgen. Og forskjellig fjær selger jeg på låven :)) Slik som disse nydelige påfugelfjærene kan du kjøpe av meg.

Åpningstider av butikken pluss litt info ser du HER.

1 kommentar:

gult hus i svingen sa...

Gleder meg til å se mere:) Virker nydelig:) Er veeeeeldig spent på hva du har brukt julebrusflaskene til:)
Klem Trine:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online