onsdag 14. november 2012

Litt blasert, men veldig takknemelig :)




Heisann alle positive :) Hvordan går det med dere ?

Håper dere har det bra :) Dette er et bilde tatt av journalist Tone som var på et inspirasjonsforedrag/ interiørkurs. Jeg har helt glemt å ta bilder av kursene. Jeg hadde helt glemt at artikkelen kom ut lørdag den 10. Som jeg sa til Demolitionmannen... før når jeg var i avisa stod jeg utenfor REMA 1000 før de åpnet for å se. Og da kjøpte jeg gjerne 4 aviser/ blader. De siste gangene har jeg helt glemt å kjøpe og det er andre som gjør meg oppmerksom. Blitt blasert... høres kvaltm ut, men mener det ikke slik ! Mener bare at vi mennesker forandrer oss,... feks så måtte Tone E Berg velge bilder der jeg har dobbelhaker ? Hæææ !! Uff neida... før irriterte jeg meg over at jeg ikke var fotogen... er fremdeles ikke det, men det bryr meg ikke så mye. Jeg vet hva jeg står for. Jeg prøver å vise respekt og jeg dømmer ingen. Og jeg tror på ingen måte jeg er bedre enn andre.

Jeg er veldig privat, drar ikke på bloggtreff eller er ute på byen. Jeg er ganske så fornøyd med å gi av meg selv her på bloggen og ovenfor de jeg treffer enten på gaten eller som leser bloggen min. Og alle som sier de leser bloggen min får en klem. Jeg er evig  takknemlig for det.

Så må andre stå for hva de sier, gjør og hvordan de behandler mennesker. Jeg er iallfall evig takknemlig at jeg får gjøre hva jeg liker og kan.Og det gjør meg glad. jeg har ingen behov for å snakke nedsettet om folk jeg kjenner eller ikke.

Adressa avisa var her i går på fotoseanse. jeg var så heldig å bli spurt om jeg kunne lage et nyttårsbord etter 5 elementer som ble igjen fra jula. Morsomt oppdrag. Jeg kan selfølgelig ikke vise oversiktbilder osv, men jeg fikk lov til å vise en teaser da !! Og det skal dere få se senere i dag.


Tusen takk til Tone  E Berg i Trønderbladet som skrev om meg.  Du er flink og trivelig :) Det ligger ut også ut på nettet deres sider og på kortreist reisemål HER.

Igjen takk til dere som leser.  Og stooor klem

PS :) Det var veldig kaldt på låven den dagen aat jeg hadde på meg fire gensere og dunjakke... jeg hadde også stresset og vært til legen med sønnen at jeg glemte å sminke meg !! Snakk om å¨være sløv ! Nå holder jeg kurset i den gamle varme stuen på ERSGARD og går inn på låven mot slutten.

PS :) På torsdag skal gjengen som var å kurs for to uker siden på en liten inspirasjonsbesøk hjemme hos meg.  Koslige flotte gjengen. Vi flirte mye og de sa de hadde lært mye. Så jeg skal ha flere kurs. ta gjerne kontakt om noen æønsker det.

2 kommentarer:

neri kunst sa...

Hei Irina:))!

NÅ ENDELIG(!!) fant jeg ut hvor jeg kan kommentere via blogger og ikke atom på bloggen din *ler*;)! Jeg er som sagt blitt en fast leser av bloggen din og synes den er blitt veldig spennende spesielt etter du fikk denne låvebutikken. Du tørr og våger på en annen måte enn gjennnomsnittet innen interiør. Selv elsker jeg farger og egentlig forskjellige stiler selv om jeg kjører en hvit litt romantisk pastell stil her hjemme, så er veldig morro å se bildene fra deg:)! Og du ser bra ut på bilder så bare slapp av:)! Klem fra Iren med bloggen neri kunst:)

Natalie Sæther sa...

Åh, du er så vakker Irina!! : )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online