onsdag 2. april 2008

Ektorp stol ønskes kjøpt !!

Endelig....kan jeg bli eier av ett rokkokobord !! Men folkens det er IKKE ett stilbrudd altså...det er min stil...Alltid vært det. blanding av gammelt og nytt,design og antikk.....min stil

Bordet mitt befinner seg i Rinndal av alle plasser.
No lurer jeg på om noen har to ektorpstoler å selge meg !!!...gjerne i Rinndal eller på vei dit...he he .
Og ja belive me er på finn.no hver dag !!
Men de kan ikke koste så mye dessverre...har 1000 vis av prosjekter les også regniger :(

Ja ja---på fredag har jeg bursdag og Demolitionmann har ikke rørt bursdagsrommet etter denne ene gangen. Så nå må har jeg gått over spiker, sagflis og Gudene vet i 5 uker...til ingen nytte!!

Egentelig er jeg drittsur....mener seriøst sur...så sur at at.....

Ja hva kan no jeg gjøre da.... Har dere forslag eller
Hmm kanskje jeg skal gi dere mobilnr hans.Og så kan dere sende underskriftkampanje på mobilen.
ubrukelig mannfolk fysj !!! Er det bare meg....???

Stor klem fra meg !!!

12 kommentarer:

Min Verden sa...

På en måte skulle jeg ønske at du var alene - på en annen måte er det godt å vite at det er mange av "oss" her ute som har det som deg... Hvis det fremdeles er snev av kjærlighet - hold ut! Det blir ikke bedre andre steder. Trøste, trøste. Jeg har mange historier som kunne bekreftet dette og kollegaer, nære venninner osv. som kunne støttet opp - det du trenger er en trøsteklem og mange gode tanker. Hvis ikke det hjelper, bruk hammer, sag, brekkjern osv. selv - da kommer han løpende. Det gjør iallefall min. Håper du får en fin bursdag allikevel. Hanne

Min Verden sa...

Jeg glemte - gratulerer med bordet og stolene kan jeg ikke hjelpe deg med dessverre. Altfor langt unna også.

åsemor sa...

Jeg er ikke gift med en handyman, så her går det både vinter og vår før noe skjer, så dette virker helt normalt for meg.
Gratulerer med nytt bord, regner med at det blir stoler på deg også.

Miamor sa...

Koslig å treffe deg i dag! Nå er puta her på Sotra! jeg hadde IKKE glemt lommeboka! He..He...

Nina i Paradiset sa...

Du er akkurat for sen for å kjøpt to Ektorp-stoler på Finn (Trondheim)
Lå ute ganske lenge, men nå er de solgt! (jeg hadde lyst på de selv, men hadde ikke råd akkurat da)

Til det andre problemet ditt har jeg ikke andre råd enn å si at du ønsker ting i orden som en flott bursdagsgave....

Lykke til!

tinemor sa...

Grattis med bordet da!
Stolene kan jeg desv. ikke hjelpe deg med.
Men et råd eller to med mannen.....
Jeg bruker å sette igang selv og da kommer han , for jeg gjør det jo ikke riktig....
Prøv det. Kanskje det funker til deg å?!?
Eller få din pappa til å tilby seg, via din kjære, så får han kanskje dårlig samvittighet, og setter igang....

Evami sa...

Grattis med bordet:)

HUFF disse mennene,can`t live with them,can`t live without them...

Skjønner godt at de er sur jeg,for det er et mareritt å måtte hoppe over alt byggerotet så lenge.....
Gangen her har stått i snart 2 uker og mangler gulvbelegg og oppheng,skal lov dæ at det er kklær over alt....

OG det er ikke bare du som har"ubrukelig " mannfolk nei,tror at det er noe med den rasen der jeg....
Hjeloer det hvis du starter selv da???? Du får hilse han og si at damene er ikke imponert,vi synes at rommet burde begynt å bli ferdig nå...

Ha en flott dag:) Stor klem fra Eva (som føler emd deg)

Mita`s hjørne sa...

Gtattis med bord og bursdagen som snart er her...
Menn - tja, tror de er slikk jeg, har funnet ut at det er best å gjøre ting selv...så når en begynner - ja da kommer`n, for han har jo ingen tro på at vi klarer dette uten hans hjelp...makan...
Håper du får tak i slikke stoler, skulle gjerne hatt noen jeg også... de er jo så flotte i formen...

Ha en koselig dag...

Gry sa...

Ser at du har fått mange tips om å begynne selv.... Jeg hadde nok gjort det, om det hadde värt i mitt tidligere liv. Begynt selv. Men jeg tenkte på en annen ting. Jeg vet jo at du ikke har det så bra akkurat nå. Hvordan er det med mannen? Kan ikke han også väre nede? Det kan jo vise seg på forskjellige måter, og lysten til å ta tak i ting kanskje ikke finns akkurat nå?

Ett råd er å forsöke snakke sammen om det. Etter en krise som dere begge, og hele familien, har värt igjennom så kan reaksjoner komme i etterskudd. Og vi reagerer alle forskjellig. Det skal selvsagt ikke väre en unnskyllning for å ikke ville gjöre noenting, men det er ikke sikkert at dere kan akkurat nå.

Som sagt, snakk med hverandre og kom fram til noe som blir bra for begge. Kan godt hende at du må slippe lite på dine forventninger, men husk at dere er to forskjellige mennesker som kanskje reagerer forskjellig på allt som har värt!

Stor klem til deg, Alex. //Gry

Ninas Lounge sa...

Hei Alex. Jeg skulle så gjerne sendt deg en mail, det var et innlegg du skrev for lenge siden som jeg gjerne vil skrive noe om til deg. klem fra Nina

Maria sa...

Hej Alex :-)

Jeg har gemt din mail add nu, tak for at du vil være med !

Og hjertelig tillykke med bordet, der har du været heldig.
Stolene skal nok komme også, og til slut kommer dermolit manden garantert også.

Forstår godt det er tungt for dig, og forstår virkelig dine irritationer over at vente og venter og veeeente...
Kan også høre du slider noget for tiden, ikke noget at sige til det - det forstår jeg virkelig godt. Er det muligt han også har en tøff tid ?
Uanset - jeg puster frisk vind og lidt energi op til dig. Og må også bare sige jeg glæser mig til at se dit næste projekt med rokokkobord og ikeastole :-)

Klem Maria

Evami sa...

Kjære Alex!

Gratulerer så masse med dagen idag:) Ønsker deg en flott dag,og tenker at dine søte små har vært og ønsket deg en hærlig bursdag allerde:) Og da blir man så utrolig varm om hjertet:)

Bursdagsklem fra Eva

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online