tirsdag 15. april 2008

Pest og Pest


Ble utfordret av Tine til å vise Best og Pest. Har tenkt lenge og vel....og kom fram til at hele huset er best.Pest er alle de tusen ting vi ikke har fått gjordt...som bursdagsrom og div. Viser dere senere. Jeg elsker formen på det. Det har ett singsakerpreg. Det er fra 1901 og helt spøkelsesfritt !! Det er det beste!! Når du kommer inn er det en herlig atmosfære som hilser velkommen.

Rundt huset er det en frodig "villhage" og ett hvit stakittgjerde. Og ligger midt i sentrum.!! Huset skal males hvit med tid og stunder......håper på i sommer. Vi måtte drenere på to sider så gjerde er tatt bort...søren å ---allt er borste på to sider. gjerde, plen,busker,trær,,...snufs det er pest det !!! Her ser dere borte siden....fryktelig !!!!
Inngangs partiet er korslig...men jeg har vist ikke ryddet opp...men vi bor her å..dette er ett levende hus og det skal synes :)

5 kommentarer:

tinemor sa...

Så flott hus dere har!
Og den pesten var jo ikke ille. Det blir vel en fix på når sommeren kommer tenker jeg. Deilig å ha drenert ferdig da. Må kanskje igang her å, men har ikke lyst. Blir stygt rund huset, men bra for kjelleren da.
Ha en strålende uke!

Min Verden sa...

Det er et veldig fint hus og et koselig inngangsparti.

tinemor sa...

Hei
Har du fått i Ikea Ektorpstol???
Jeg fant en på Finn.no nå. Ei på Tiller i Trh. som selger!FINN-kode: 13096613
Lykke til!

Anonym sa...

Nydelig hus og nydelige mennesker der inne;) Også veslegutten da som kjente igjen butikkdama;)

Mummimamma sa...

Heia!

Og takk for utfordringen :)
Har fått den tidligere også, men har vært alt for travel/lat til å hive meg på.
Men nå må jeg nok bare hive meg rundt, og lete etter best. Pest er det ingen mangel på her i huset.

Så flott hus dere har!
Helt enig, skikkelig Singsaker-preg.
Men jeg tør gjette på at det ikke var Singsakerpriser, hehe
Jeg elsker hus med sjel. Men siden hus med sjel gjerne krever litt oppussing, så er det ingenting for min mann. Ingen handyman, for å si det mildt ;)

Håper ting går bedre med deg.
Ønsker deg alt godt, vettu!
Masse oppmuntringsklemmer fra Vibeke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online