søndag 20. april 2008

Dyrisk gang !

Vet ikke jeg hvorfor jeg hadde sånn arbeidslyst i går.....kan det være at mat hjalp ? Selv om det bare var grøt. ( Ungene elsker grøt ) I alle fall gikk jeg løs på gangen. Den har gjordt meg matt og sliten før jeg i hele tatt kom inn. Her lå skoene å fløt.....det HATER jeg. Så jeg hadde tatt ett vitrine skap fra IKEA og brukt som skoskap.Men hva hjalp vel det.......når du kunne se allt rotet inni :)
Dette er med en gang du kommer inn i enteren, til høyre. Jeg beskriver hva jeg gjorde med det lenger ned.
På andre siden hengte jeg opp en gammel ramme kjøpt for ingenting og satte inn Dear Deer Hook kroker inni ramma. Tenkte i utgangspunktet jeg skulle ha nøkler her. Men PARTY skoene

var så mye KULERE Denne stolen har jeg to av....de stod på roteloftet å ventet på en ny jobb ;) Møblene her i huset jobber turnus....så jeg ikke går lei ;) Det er ikke så mye som skal til for å pynte...eller gjøre om. Kommer ett nytt innlegg med gang for jeg får ikke til å legge ut mer enn fem bilder...Hva gjør dere ?

11 kommentarer:

tinemor sa...

Halloysen!
Her har gangen også vært et mareritt lenge... Ikke sett så ille ut i selve gangen, men inni skapene... Uff å uff.. Bare å åpen, slenge inni og håpe at man rekker det før noe ramler ut.... Men nå er det andre boller. Fikk ryddet og kastet, og vintersko ble forvist nede i kjelleren, så nå er skapet en fryd å åpne. Akkurat som til deg. Lekkert! Får du ikke sånn deilig lykkefølelse når en har fått rydda skikkelig?? Må liksom gå flere ganger å titte og beundre arbeidet...... For det må jo være lov å glede seg over det man gjør.... Ikke sandt?
Gangen din ble bare så lekker!!! Kule kroker.
Jeg har selv satt opp litt rammer/kasser ,så de danner en form for stor settekasse og der er det ikke plassert bare nøkler ol. Jeg har faktisk gjort det samme som deg, -mine festsko har fått hedersplass. Må jo vise dem litt fram. ;-)
Og stolen du har i gangen er akkurat min stil. Love it!!!
Ønsker deg en strålende uke!

Anonym sa...

Bare en liten hilsen fra en utvandret Stjørdaling som av og til er hjemme på besøk.
Neste gang skal jeg ta en tur innom butikken din :-)

janne - kathrine sa...

Det ble jo skikkelig lekkert!! Knaggene var riktig så stilige :-)

Enig i at det er greit å skjule tingene litt - ikke alltid at alle farger på votter, luer, skjerf og sko matcher fullt ut - og da blir fargeinntrykket fort litt i meste laget.

Ellers så må jeg få si at jeg liker bloggen din masse!

Ha en fortsatt fin søndagskveld :-)

Evami sa...

Så kreativ du er vennen min:) Blir imponert jeg.... Vitrineskap til skoen,det var ikke dumt,for hos oss er det sko og jakke kaos... Skal bli bedre når vi finner ut hva vi skal ha i gangen...

Har ikke funnet ut vor jeg skal ha dyreknaggene mine jeg.Hadde en plan om gangen med vesker på,men vet ikke om det blir plass nå:) Kanskje soverommet...

Var du på loppis i dag?

Ha ei flott uke og plutselig er jeg på butikkbesøk:)

Klem Eva

Mummimamma sa...

Du og du, jeg slutter ikke å undre meg over kreativiteten din.
Skapet ble jo kjempelekkert, og de krokene er råtøffe!
Og reinsdyrhornet...tja...jeg hadde vel hengt det opp på garasjen, slik alle jegerne her ute i bushen gjør.
Hoho, neida, jeg hadde ikke gjort det altså, men hadde nok ikke kommet på å ha det i gangen.
Stolen var forresten sååå lekker, hvor får man tak i sånt hen da?

Gleder meg til å se loppefunnene dine.
Snuste både i avisa og på nettet etter loppemarkeder jeg, men fant ut at det ikke var noen i helga. Også leser jeg at to av dere bloggedamene har vært på flere loppemarkeder i Trondheimsområdet...snøft...litt snurt jeg da!
Men, men...loppemarkeder og minimalisme går dårlig sammen, så det var sikkert en mening med at jeg ikke snuste opp noen loppiser.

Jeg laster opp ett og ett bilde jeg, hvis ikke tar det eeeeevigheter, så jeg har aldri prøvd å laste opp så mange bilder på en gang.
Tror man kan ha så mange man vil i ett innlegg, hvis man laster opp 1 og 1 bilde (eller flere).
Men jeg er ingen blogge-mester altså, sikkert andre som kan dette mye bedre enn meg.

Går ut fra at interiøroppdraget 1. juli og en uke fremover var greit?
Du skal få gratis kost og losji, og masse vin og latter, hehe.

Ha en fortsatt strålende og kreativ kveld.
Og jeg tror ikke jeg har tålmodighet til å vente helt til i morgen med å se loppefunnene dine, pliiiiis, legg inn bilder i kveld da, søta! =)

Som mine dager er sa...

Du er utrolig kreativ, vet du det. Finner på alt mulig. Blir aldri lei av å titte innom bloggen din for å se hva du har funnet på neste gang ;-)

Når du har lastet inn 5 bilder inn i feltet der du skriver teksten din, starter du bare på nytt igjen og kan laste inn 5 nye bilder. Ikke verre. Nedlastingstiden varierer veldig. Noen ganger tar det "evigheter" mens andre ganger går som en vind. Vet ikke hvorfor det er sånn, men det er min erfaring.

Lykke til.... med alt ;-)

Min Verden sa...

Jeg får heller ikke til mer enn 5 om gangen, men du kan gjøre det flere ganger. Herlige bilder Alex. Grøt er god mat! hanne

Magdalena sa...

Gurimalla for ei kreativ dame du er.... En så artig blogg du har!! Eg linker til deg der oppe i Stjørdal, ( har bodd i Rissa kommune i to år)Ha en fin-fin uke!

dolamorola sa...

du er vel kreativ!;) du er jammen flik og! det ble veldig fint i gangen din! og jeg likte de dear deer knaggene kjempegodt, de var morsomme!;) skapet gjorde seg med stoff på innsiden av dørene!:)

en fin uke til deg!

Ninas Lounge sa...

Så stilig det ble. Personlig rett og slett! Lurt med å bruke fløtesettet til noe annet. Jeg har så lyst til å komme på besøk i butikken din, må få tatt meg en tur oppover til familien da er det bare gåavstand til deg. Vet hvordan det er med migrene, det eneste bra med den er arbeidslysten som følger med etterpå;0)

Anne sa...

Nemmen næ !! Her var mange innlegg siden sist jeg kikket inn, og det er jo ikke så mange dager siden jo!!

Ser du virkelig har stått på med diverse prosjekter du også. Innendørs vel og merke, jeg for min del har puslet utendørs, og DET kan sees her inne om du skjønner.

Gang ja..., viktig det, for det er jo den som møter oss først i vår hverdag, Min er jo sånn gusj gul og forferdelig, så DEN blir mitt oppussingsprosjekt denne sommeren. Men jeg greier altså ikke å bestemme meg for farge. En dag tenker jeg grå, så tenker jeg grønn... slik vingler jeg, men det blir nok en av de nyansene tenker jeg. Ikke helt meg alt det hvite skjønner du, må ha mørke farger jeg, men mye svart i, selv om de er lyse.

Ble knall i gangen din da, og et ryddigere inntrykk også.

Bilder ja... du skulle redigert dine bilder slik at de ikke er så store i utgangspunktet. Om du bruker et billedprogram på pc`n gjør du dem mindre før du laster dem opp i ditt innlegg, på den måten går det fortere også. Og innlegget tar ikke så stor plass, det er vel derfro du får beskjed nå tenker jeg.

Migrene ja huff !!! Plaget med hode selv jeg og det er til tider pyton. Fikk tips her en dag om inesisk tape som de brukte på fysikalske her, det gjorde visstnok underverker på endel...

Fin fin uke til deg videre min venn.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online