fredag 4. april 2008

Helt villt !!

I dag har jeg hatt / har bursdag. Jeg må ærlig tallt si at jeg er utrolig heldig ....ante ikke at det var så mange som brydde seg om meg;)

Jeg har motatt de vakkreste bukketene på døra...rene kunsten i blommster...store flott i fancy innpakkninger

Er det mulig ? Kunder har kommet innom med vakkre kort, blomster, kremmer og diverse...

Fortjener jeg dette spør jeg meg ?
I går gjorde jeg om i stuen....greide selfølgelig å rote bort fotoapparatet..... Skal lete mere så jeg kan ta bilder av kunstverkene !!!

Takk takk til alle !!

Jeg føler meg dypt ydmykt, rørt og takknemelig ;)

Disse gavene har fått meg til å innse at JEG er en person folk liker og ønsker det beste for meg :)

Ha en flott fredag :)


Stor klem fra Irina Alexandra alias Alex :)

22 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer med dagen:)Tror nok du fortjener alt du får/har fått.Har selv en nevø som blir 3 år idag. Kos deg med resten av bursdagen. Anita

Mummimamma sa...

Kjære Irina!

Gratulerer så masse med dagen!
Alle blomster, gaver og alle oppmerksomhet er vel fortjent.
Selvfølgelig er du en person folk liker, du er en person som gir av deg selv og sprer glede, ikke rart at folk setter pris på deg!
Jeg kjenner deg bare fra dette foraet (og som tv-kjendis da, hehe), og jeg liker deg godt og bryr meg om deg.
Så flott en person er du, at man trenger ikke en gang å møte deg "live", for å bli glad i deg!n
Ha en fortsatt super bursdag, vennen, gleder meg til å se bilder av alt du har fått.

Bursdagsklemmer fra Vibeke

tinemor sa...

Det ligger en utfordring til deg, inne hos meg!!!!

Christinas låvebutikk sa...

Gratulere med dagen! Du fortjener nok alt du får og litt til!
Ha ei fin helg Alex!!

Ninas Lounge sa...

Hei. Gratulerer så mye med dagen din, du fortjener alle gaver og oppmerksomheten du har fått i dag. Det var DIN dag i dag:0)Jeg har sendt deg en mail. Ønsker deg en god helg!

Berit T sa...

Så heldig jeg var som fikk være med på denne dagen din, gratulerer så masse med dagen kjære deg!!

Varm klem fra meg!
Goe helg.

åsemor sa...

Hipp, hipp hurra for deg !!!!!
(jeg rakk det)

Ønsker deg maaaaaaange fine dager/år fremover :)

Bursdagsklem fra fra Åse !

Min Verden sa...

Gratulerer med dagen. Det gikk dritt med bursdagsrommet - men det gikk desto bedre med det andre. Sol deg i glansen noen dager til - det er helt sikkert fortjent. Det er deilig med positiv oppmerksomhet og hyggelige folk. Man er priviligert når man har gode mennesker rundt seg. Hanne

Evami sa...

Kjære Irina Alexandra:)

Når man er som du,bryr seg om andre og er så deler så raust av seg selv,så bryr andre seg om en:)
Og du fortjener de oppmerksomhetene du får:)
Og når man deler så raust av seg selv,på godt og vondt,så blir man venner,og venner bryr man seg om:)

Du er en venn,og når venner har det tøft,så bryr man seg ekstra også....

Du var ikke på jobb når jeg var innom,så du skal vite at kaka di var meget god og at du får en stor bamseklem fra meg:)

Traff din kjære når jeg var innom også,bærende på
ei lampe. Kanskje fordi du hadde gjort om på stua?

Stor klem fra Eva

dolamorola sa...

gratulerer med dagen i går!:) det høres ut som du blir satt veldig pris på!:) og det fortjener du nok også;) og at du er en god person, er nok ikke til å komme fra.. det ser jo alle vi som følger med på bloggen din! og vi får bare se hvordan du er gjennom bloggen din, og da kan man jo tenke seg at du er enda bedre i virkeligheten!;)

Miamor sa...

gratulerer på etterskudd du! Så koslig å treffe deg hos Gunda! Du er ei flott dame som fortjener all positiv oppmerksomhet på dagen din :) Klem

Anne sa...

Gratulerer så mye med vel overstått bursdag. Trivelig med mange hilsninger da, vite at en er betydningsfull for noen, slikt varmer.

Bord ble det også ser jeg, tøft! Skal bli morsomt å følge med på :-)

Fin fin heleg ønskes deg.

GundaM sa...

Titt tei,meg igjen begynner vel å bli lei av meg no...

Takk for kaffe og kake idag, det er bestandig så trivelig å stikke innom deg Irina det skal du vite;)

Du er ei jente som fortjener både det ene og det andre bare så du vet det, dessuten gleder jeg meg til at vi kan ta oss en liten svipptur et eller annet sted og finne på noen sprell der ute;)

Klemz,klemz søta ;)

Cathrine sa...

Gratulerer masse med dagen som har vært. ser ut som du har hatt en kjempefin dag. Ha en fin lørdagskveld.

HildeS/Frøken Fryd sa...

Gratulera med overstått bursdag:)

Maria sa...

Hip hip Hurraaaaaaaa !!!

Masser af klem og fødselsdagshilsner til dig.
Flot du havde en herlig dag, blomster kan gøre det for de fleste af os, og man blir så rørt og glad når man får dem.

Hjertelig tillykke.

Klem Maria

tinemor sa...

Det ligger en takk til deg på bloggen min.... :-)

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Stooor grattis med dagen som har vært !!

Og jeg er ikke tvil et sekund på at dette er oppmerksomhet som du har fortjent -makan til positiv og skjønn jente .

Tre ganger hipp hipp hurra fra meg , klem!

Min Verden sa...

Mannen min skal til Stjørdal i kveld. Når åpner butikken din i morgen? Jeg "truet han på livet" hvis han ikke gikk innom. Han er nok ikke så lydig dessverre... God til å støvsuge er han da. Hanne

Min Verden sa...

Ok. Det er mulig han har reist alt da. Han skal til Rørvik? Kanskje... Har mista helt oversikten. Greier så vidt å holde orden på ham når han er hjemme :-)

Nina i Paradiset sa...

Bord:
http://finn.no/finn/viewimage?finnkode=13016477&reference=7/130/164/77_499961957.jpg&adheading=Salongbord%2C+stil&sid=xz1cbaIrx04532081&adTypeId=67&WT.svl=Hovedbilde

I byen

Gry sa...

Gratulerer så masse i etterskudd (har värt i Roma, så jeg håper jeg er unnskyldt ;-) )

Stor klem Gry

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online