søndag 13. april 2008

En fruktbar dag......

I dag har jeg vært til Rinndal og hentet nybordet mitt.Vi lot barna være igjen på Børsa hos fadderne til prinsessa vår.
På Rinndal fikk jeg med ett ekstra bord. Ikke helt etter min smak..60 talls retro. Vi får se hva jeg gjør med det !!Men på Børsa fikk jeg tre nydelige lysestaker i sølvplett. De på første bildet. En helt ny liftgardin for å ha i hallen...romantisk til sommern :)
En gammel settehylle som ser ut som det har vært en skuffe. To potetkasser jeg skal plante i og reinsdyrhorn....helt meg !!!
Dette gammle skapet er fra Reitgjerde....ser ikke ut egentelig skapet...men bare vent til jeg blir ferdig med det !! Demolitionmann syns det var fryktelig. Men han syt og bær seg av allt...men han er jo snill ;)
Jeg ser jo skatter der andre ser skrot.De var kjempeglad over å kvitte seg med det !!

På første bildet ser dere litt av skapet jeg pusser opp. Er ikke ferdig pga stillestans her...men så langt har jeg malt det. Skiftet døren på det. Satte inn ett gammelt vindu. Men skal snu på det. Dere skal få se det ferdig bloggifisert ;)

Ble utfordrert på best og pest...tenkte at jeg skulle legge det inn i morra ;)

Som dere ser fant Suwanna" knips knips" Hun vet hvor sysakerne i dette huset er....det vet ikke vi som bor her ;)

10 kommentarer:

tinemor sa...

Litt av en fangst!
Spennende å se hva du får utav dette etterhvert!
Og bra du har en hjelpende hånd i huset til både å rydde og "finne".......
Ha en strålende uke!!
Klemz

tinemor sa...

Ja, det gjorde du vel....
Skulle ha stukket nesen innom da veit du!!!!

Gry sa...

Hurra for Suwanna!! Endelig litt mere bilder fra deg ;-)

Ha en toppenfin uke!

Klem Gry

Maria sa...

Så herligt at "knips knips" kom frem igen, for det er jo så fine ting du viser billeder af.
Jeg kan skimte skabet på øverste billede - det tegner godt *smil*
Og sikke mange fine fund du gjorde, det var virkelig en frugtbar dag.

Klem Maria

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Så godt at du fant knipsen din da, så vi får nyte synet av alle dine skatter... for her var det jammen mange...

Ha en koselig kveld og uke...

Evami sa...

Suwanna har kontroll, og så flott at knips,knips har kommet til rette:)

Så mye fint du har fått:) Skal bli spennende å se resultatene av dine kreative evner...

Ha en flott dag:) Klem Eva

Solveig sa...

Oi! Elsker hornet!

Hei! Vil bare tipse om ny blogg hvor alle norske interiørblogger kan legge seg til, så vi får en oversikt.
http://norskeinteriorblogger.blogspot.com/

Elisabeth sa...

Åhh, så kjekt det hadde vært med hushjelp.., men så er det jo slik at jeg liker å holde styr på "rotet" mitt sjøl, så da er jeg like langt.
Fin blogg du har og inspirerende å se så kreative sjeler rundt omkring.

Anne sa...

Men jøss, du har jo kjørt forbi meg du da :-) Uten å si ifra til og med.

Skal bli spennede å se hva du får ut av de tingene du har kjøpt / fått.

Og den som du kalte det "nydelige" hvite skapet du så fra turen min på søndag, sto i et meget falleferdig bårnaust på din vei :-)

Klem herfra.
Og nå gleder jeg meg til å se dine bester og pester.

Lena sa...

har sittet her å lest hos deg en stund nå å bare kosa meg massemasse! Tanker å ideer å sånn som du "sliter" ( hahaha) med får meg til å tenke på ...meg selv! Å mannen min foreksempel klør etter å sette øksa i noen gamle malingsslitte og værbitte fiskekasser vi fant i en gammel kjeller. Han vil fyre på de!!! De skal jo bli de perfekte badehyllene jo ..!.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online