lørdag 19. april 2008

Høgt henger de....og fine er de :)

I dag våknet jeg med dundrende migrene. Heldigvis skulle en engel av en kunde stå for meg i dag, på butikken min. Tusen takk Åshild for at du bare er god. Jeg tok migrenetabletter og sov vidre. Men så våknet jeg kl 11 full av pepp !! Yeehh...husarbeid gikk unna. Malte MANGE møbler hvite. Så her er det bare å følge med!!!
Gikk inn på badet som vi alle bruker no, men egentelig er det gjestebadet. Min kjære demolitionmann rev ut ett helt ok bad...men har han erstattet det,,,,,nei !! Dette badet pusset vi opp da vi flyttet inn. Armaturet er designet av min favorittdesigner Phillippe Starck .Tivoliradio hører jeg på mens jeg sminker meg om morgenen. Og så er jeg så glad i VIPP søppelbøtten såpedispenseren og dobørsten min.
Må bare inrømme at jeg liker kvalitet !! Og så selger jeg allt dette på butikken min ;) I dursjen er det elvesteiner fra Malaysia...de er deilig å tråkke på.Massasje til slitne føtter.....
Men det jeg fant på, etter å ha vasket, var å montere denne rekveden til å henge noen av mine mange smykker.Da fikk jeg den røffe blandingen som er meg. Design med natur eller gammle ting. No har jeg vakker og brukervennlig rekved på "dassen"

Jeg har en forkjærlighet for sukker og fløtesett, men de er ikke i bruk som det her i huset. På badet har jeg ett sett med ringer, øredobbler og smykker. Tenk alternativt...det gjør ett hjem spennende og uforutsigbart .
Og så er det gjennbruk på sitt beste. Etterpå gikk jeg løs på gangen vår ...den ble tøff, spenstig og helt meg.

Den skal dere få se i morgen......

7 kommentarer:

Ann Helen sa...

OJ, hva du har rukket!!*Imponert* Jeg er også glad i Vipp, fikk den av mannen til jul for noen år side! Innertier det altså.

Så mye fint du viser, blir spennende å følge med videre:) Ha en fortsatt GOD helg!

Ann Helen sa...

....glemte å svare på hvordan jeg får lastet opp fler enn fem bilder. Jeg laster opp ett og ett bilde av gangen, da har jeg aldri opplevd å ikke få med så mange jeg vil. Kanskje er det løsningen? Lykke til:)

Som mine dager er sa...

Du verden så mye pepp du har i deg. Jeg kjenner energien din mens jeg leser.

Vi var på loppis på Flatåsen (elendig) Skjetnemarka (heller dårlig) og Åsheim på Heimdal. Åsheim hadde en del fine ting og god plass til alle loppisene. Charlottenlund tror jeg er bra, mulig jeg drar dit selv i morgen. Byåsenområdet har jeg ikke vært på heller. Håper du finner deg noen skatter på loppis-jakt i morgen.

Vit at jeg følger med deg på bloggen din selv om jeg ikke alltid legger igjen en kommentar.

Stå på Alex. Mr. Demolition Man kan fort bli Mr. Rebuilt Man hvis du benytter de riktige metodene ;-) Lykke til!

Evami sa...

Wow,det var en av de tøffeste smykkeoppengene jeg har sett,og så er det høyt oppe,slik at smykkene slipper å krølle seg nederst:) Stilig:)

Gjestebadet var bare en drøm,for meg som har ett uferdig bad,og ett som ikke ser ut og itillegg er upraktisk.... Har også lyst på steiner i gulvet på badet,men er litt redd for at de er vanskelige å holde reine...???? Litt pysete må det da være lov å være....

Kos deg på loppmarked i dag,vi skal snart i ishallen og gå på skøyta.... Skal prøve å få tatt med en tur nå til uka.. Ha en flott dag,og så blir jeg så glad når jeg ser at du har energi:) Klem Eva

Mummimamma sa...

Du verden, det ser ut som om piffen har kommet tilbake til damen, så godt å se!!

Og skapet ditt på stua, ble jo kjempestilig, unikt og veldig tøft. Lo godt da jeg så din fiffige løsning på å ha T-lys lett tilgjengelig. Supersmart :)

Og rekved på dass høres i grunnen ikke så lekkert ut, men jammen meg ble det stilig!
Og sukker- og fløtesett til smykkeoppbevaring var jo kjempelurt.
Du er så kreativ og full av gode ideer, kunne ikke tenkt deg et interiøroppdrag sånn rundt 1. juli vel? :)

Godt å høre at migrenen slapp såpass fort taket, slik at du slapp å holde sengen hele dagen.

Gleder meg til å se gangen din.
Ha en fortsatt fin dag, vennen! Klemmer fra meg til deg

tinemor sa...

Så bra hodet ble bedre!
Kult med den grenen. Men likte også disse sukkerkoppene dine... Det er bare fantasien som setter grenser... Jeg har feks hengt opp en tallerkenhylle på DO! Men utrolig praktisk. Jeg er av den typen som faktisk kan sitte litt der, eneste sted jeg får litt privatliv..... Og liker ikke ro, blader slengende på gulvet. Så da erdenne ypperlig.
Elsker Vipp jeg med, men syns det er noe dyrt, men man må jo betale for kvalitet , som du sier.
Ønsker deg og dine riktig flott søndag!

tinemor sa...

Ups...
"liker ikke ro"... Det var jo helt feil! Mente jo "liker ikke ROT!!!"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online