tirsdag 22. april 2008

Litt humor må man ha ......

Så derfor ble disse lampeskjermene til potter. Dette bordet malte jeg i helga sammens med masse andre ting bla Rinndal bordet.

Passer godt til designerlampen Bourgie fra Phillipe Starck . Den har jeg hatt i mange år men jeg er veldig glad i den. Den passer overallt. Vi selger den på butikken :)

Litt mere bilder gitt...ble helt yr no når jeg kan laste ned flere enn fem !!

Her er vase fra phillippe Starck som blir brukt til bladholder. Masse interiørblader her i huset,,,,




Rinndalbordet. Det ble slipp ned ,grunnet og malt tre ganger med hvit maling glansgrad 90.Sofatrekkene trenger en vask......sorry !!




prøver ut forskjellig dekor på bodet vårt ;) Ble veldig kult syns jeg ;)





Denne dama digger horn. Skal lage lysestake av denne. Skal borre hull og så fester jeg lysholder på den. dere skal få se hvordan det blir ...


Slik så bordene ut før malingen kom på.




Så vil jeg takke alle som kikker innom og spesielt de som tar seg tid til å legge igjen kommentarer. Glad for alle. Da har jeg engasjert i allefall....







15 kommentarer:

Solveig sa...

Hihihi! Har ikke lest loppisinnlegget før nå, jeg kjenner igjen typene;)Jeg kjenner jeg kanskje en mellomting mellom den hekta, den interiørinteresserte, bloggeren og retrobærta. Mer retro nå i det siste egentlig:)

Det er så gøy å komme inn hit, vi har liksom samme utgangspunkt for både bloggings og interiør: det skal være gøy! Keep it coming: smashing!

tinemor sa...

Hi,hi
Lest Rom 123 du å, eller var det hjemme til deg de var å tok bilde kanskje.....?!
Nei, man må ha litt humor i hverdagen ja. Som å henge tallerkenhylle på do å sånn...... ;-)
Bordet du fikk i, ble rålekkert med litt maling. I love it!
Blitt noen stol på deg da?
Koz deg i godværet. Her stråler solen i dag å, -deilig!
Klemz

Anne sa...

Gud som jeg lo av innlegget under her. Virkelig "tatt på kornet" som vi sier, og faktisk stemmer det ganske så bra :-)

Ler av lampeskjermene dine også, underlig skrulle du også ja :-)))

Min Verden sa...

Bordet ble fint det. Kanskje du er en ekte bloggedame - bare kliner på noe hvitmaling så blir det bra igjen :-) Hanne

Fru Fjeldhammer sa...

Nei gud så mye fint du har funnet!! Bordene ble jo bare lekre!!

Den design lampa de var kul, en slik en kunne jeg ha tenkt meg... men tror bare jeg skal "gå" litt forsiktig her nå. *S*

I`ll be back

Evami sa...

Så flotte bordene dine ble:) Har nettopp sett den ideen med lampeskjermer i Rom 123,tenkte hmmmm det der var det noe kjent med,men akk så stilig:) Hvordan funker det ved vanning???

Er det ikke deilig når solen skinner???? Me like..
Litt shopping i går,viser den fram idag:) Og Solsiden idag:) Livet er hærlig når solen skinner:) Klem Eva

Silje sa...

Så stilig og vågalt det ble med lampeskjermen. og så flotte borden dine ble, virkelig lekkert.

Ha en flott kveld!!

Ninas Lounge sa...

Bordet ble utrolig fint med 90 glans!! Jeg har et lignende bord, men må males igjen og da skal jeg bruke 90. Takk for tipset:0) God klem!

Mummimamma sa...

Hei snuppa!

Så flott loppisfunn. Du vet nå å snuse opp skatter.
Og jeg kjenner igjen en del loppis-folk beskrivelser ja :) Og den verste av alle, er sikkert meg, hehe.

Jeg var på loppemarked en gang, da jeg var ca 15 år, og så en mann som var gift med ei asiatisk dame. Hun skulle tydeligvis få seg "nye" klær av den rause mannen. Men han ville ikke kjøpe katta i sekken, jeg mener, en genser kostet vel et par kroner, og det kaster man ikke ut av vinduet. Så han tvang kona si til å kle seg i bare BH og stå der i full offentlighet og prøve gensere, for å se om de passet.
Jeg glemmer aldri øynene til den dama, hun så så ydmyket ut at det skar seg langt inn i hjerterota til en temmelig overfladisk 15-åring.
Etter det blir jeg faktisk fysisk kvalm av den lukta som sitter i klær på loppemarkeder, jeg forbinder den lukta med denne hendelsen, og klarer aldri å se på klær selv, og kan knapt være i samme rom som klærne på loppemarkeder.
Og jeg avskyr menn som "importerer" koner fra Østen, har null respekt for slike menn. Selv om det sikkert finnes ulike typer der også, klarer jeg ikke å være logisk og nyansert.
Så der er jeg fordømmende som få, og innrømmer det gjerne.

Men....nå sporer jeg helt av her.

Bordene dine ble kjempefine, og en slik lampe ønsker jeg meg. Har ønsket meg det i mange år, men kanskje jeg skal unne meg en i nyhuset nå.

Ha en fortsatt strålende kveld, du kreative dame! Klem

GundaM sa...

Bordene ble flotte jo! Og det med hylle...Et akkurat likedan kom inn på jobben ikveld like før jeg dro;-)

Nå skjønner jeg forresten hvorfor jeg plutselig selger alle disse lampeskjermene og...!

Snakkes;)

Jes/Vita villa vila sa...

Vad roligt att jag hittade din härliga blogg!!! Kommer gärna tillbaka!

Jes

dolamorola sa...

så mye fint! jeg syns det var så kult med kontrasten mellom lysekronen over bordet og geviret! :)

Magdalena sa...

så du har tatt ideen helt ut og satt blomster i lampeskjermer.... ja du har de rette skjermene ,- flotte! gøyalt! klem til deg!

Som mine dager er sa...

Fy flate det bordet ble fint!! Tar gjerne en stikling av det. Nei huff, det går visst litt for mye i planter for tiden ...

Er på utkikk etter et slikt bord selv, så hvis noen kan tipse, blir jeg veeeeldig glad.

Var forresten på auksjon for ett par uker siden. Fikk tilslag på en liten sofa, tre stoler og et bord i samme serie for kr. 300,- De er aldeles skjønne. Skal blogge dem etter at jeg har vasket dem helt rene.

Ha en fin kveld.

tinemor sa...

Du trodde du hadde mye interiørblader....
Jeg trodde ingen hadde så mye interiørblader som meg. Men så så jeg at du hadde en del, MEN...
Anemone har 3,7 meter...
Slår du den??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online