søndag 30. mars 2008

Ønsker å selge og kjøpe bord.

Jeg ønsker å selge glassbordet mitt !! Kjøpt på Interia i Trondheim for ca 3 år siden !!
Jeg ønsker å kjøpe ett slikt rokkokobord !! Men lenger enn dette !!! Er det noen som har en stuet bort ...eller kjenner noen som har det blir jeg så GLAD !!! Dette er fra finn.no men skulle ha vært lenger. Og det er langt vekk fra Stjørdal....og dyrt !! Skal ikke være slik altså....må ha en make over !!

har hatt veldig lyst på ett slikt kjempelenge !!
Og så tenkte jeg kanskje at dere kunne hjelpe meg...snilla snilla ;)

23 kommentarer:

Anne sa...

Rokokkobord..., nei det finnes nok ikke i dette hjem. Har du sett på "Finn.no"... Det skal visstnok være "mulighetenes marked" :-)))

Masse flotte varer har du fått inn i butikken også ser jeg. Du frister.

Anonym sa...

Skal holde øynene åpne, men ikke hver dag disse kastes her på Stjørdal da ;)

Lykke til!

tinemor sa...

To hvitt forskjellige stiler der du!!
Men det er jo egentlig så bra at man har litt variert stil, så ikke alt blir så ens.
Jeg vet desv. ikke om noen som har et slikt bord.
Men man vet jo aldri..... Det kan jo plutselig dukke opp noe.... ;-)

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Du får ta deg noen loppis turer :) Og det er kanskje mulig å finne noe på Finn....noooo ;)
Men jeg synes nå det du har en SMASHING! Men om du har hatt det i tre år , ja kjenner jeg meg selv best , så kan det jo skje at man får lyst på noe nytt! Jeg elsker jo de rokkoko møblene da ... som så mye annet jeg liker , schisofren shø!

Min Verden sa...

Dette er siste krampe før jeg legger meg... Du som er flink til å lage ting - kanskje du greier selv? Min søster lagde i sin tid - til en utstilling (hun er kunstner fra KIT) et bord med silikonmasse i rokokkomønster. Kanskje det går? Eller i gips eller no'. Kanskje jeg bare surrer nå og at det er helt umulig. Neste gang jeg snakker med henne skal jeg forsøke å huske å spørre. Jeg kan forøvrig ikke hjelpe deg med bord, men det skjønte du kanskje ;-) Hanne

Mummimamma sa...

Hei vennen!

Her skryter jeg av hvor godt bordene dine passer inn hos deg, også legger du ut et innlegg om at bordet skal byttes ut, what?!? hehe

Hmmm....så ingen rokokkobord på loppemarkene heller gitt.
Men den som leter finner, så det ordner seg nok.

Kjempestilige ting du har fått inn i butikken.
De skoene er då tøffe, og er veldig populære på jobben hos meg.
Likte godt de med engler på, søte som drops.

Ha en fin mandag, Alex. Klem fra meg.

Evami sa...

Lyst på utskiftning du no:) Må ha noen prosjekter å ta tak i...Om jeg bare kunnet hatt litt av din evne til å se muligheter i gamle ting:) Vi har ikke noe rokokko bord,men skal holde øynene åpne:)

Klem Eva

Nina i Paradiset sa...

Søren også!
Jeg som trodde det var en sånn sofa du var på jakt etter! ;)
(den gusjegrønne)
Jeg har nemlig en i huset i Molde!

Uansett skal jeg si fra når jeg tråler Finn, og om du finner det i mellom Molde og Orkdalen, er det ikke noe problem for meg å ta det med på en av mine mange turer fremover! (må kjøre mange turer med henger, vet du! Og på tur hjem igjen er den tom!)

Selv er jeg på jakt etter gammeldags slagbenk!
(og flere spisestuestoler)

:)

Anonym sa...

Har et slikt bord som på bildet, ca 110 cm langt.
Kontakt meg på mobil 98653096.

Mummimamma sa...

Hei vennen!

Det er overhode ikke frekt å spørre om det, må du vite!
Og jeg forteller gjerne, for jeg ga dem svimlende summen av 30,- kroner!!
Og 50,- for det andre, så jeg brukte hele 80,- kroner på loppemarkedet, hehe.
Og da prutet jeg ikke heller. Hørte at folk prutet over en lav sko, men jeg syns å gi 80,- kroner til et idrettslag, ja det har jeg jammen meg råd til.

Jeg gikk lenge og kikket på stolen, og lurte på hvorfor ingen andre stoppet opp ved den. Jeg snudde og vendte på den, for å se om den var ødelagt eller om det var en annen feil med den som jeg ikke så, men som alle andre spottet med en gang.
Men...jeg tror faktisk at det var bare jeg som like den jeg, heldige meg, som har så sær smak :)

Loppemarkedet var på Utleira skole.
Og klart jeg vil ha med med neste gang!!
Har oppdaget nettstedet www.loppemarked.no, der er det en oversikt over loppemarkeder over hele landet.

Du MÅ være med over i min lukkede blogg, enten du vil eller ikke! Man setter ikke igjen kjæresten sin på den andre siden, hihi.

Stor klem fra meg til deg!

Maria sa...

Lykke til i jagten på rokokkobordet - tror det blir knaldflot, specielt når du har haft dine fingre i det og givet det en "alex-fornyelse" *smiler*

Og sikke masse fine nye varer du har fået hjem - blir dejligt med sandalsæson, og så endda i helsesko.

Må til slut bare sige at det er dejligt at se dig her igen :-)

Klem Maria

Ps: jeg mangler din mailadd, vil du sende mig den på min mail ? Den er i sidebarren på min blogg.

Whoopsi Daisy sa...

Hei

Det ligger en award på bloggen min til deg.

Ha en fin dag

Whoopsi Daisy

Lilla Blanka sa...

Hej Alex!
Tack snälla gulliga för besöket och dina snälla ord!!!
Vad kul att jag hittade till din blogg..den ser jättefin ut!
Jag tycekr glasbordet är fint..fast det andra rokokobordet är ju också snyggt förstås.. :)
Nu skall jag titta mer i din blogg!!!
Kram & natti
Mia

tinemor sa...

Ser du har fått napp!
En Anonym som har et slikt bord...
Ble det så du kjøpte??
Nyskjerrig veit du..... he,he ;-)

GundaM sa...

Jøss, blir det bord eller?

Har nå fyllt opp ContainerGirl bloggen med dagens varer, men vet ikke om det er noe du vil ha der da;)

Skulle jo egentlig stelle til bursdagsselskap her ikveld da, men mn mann måtte jobbe ekstra å bursdagen sin...

ja,ja ble blogging på meg istedenfor da;) Og bursdag imorra,men da jobber jo jeg til sju så da må han nok gjøre det meste seelv men klarer jo det gutten der;)

Hannis sa...

Men så kul att du tittade in!!
Vilken fin blogg du har!

Din vita stol blev ju fantastisk.

Ha det gott/Kram Hannis

tinemor sa...

Nei, den æren har jeg ikke, av å bo i de diriktørboligene.
Vi bor i et søtt lite hus, med ca 75 i grunnflate.
Rinddal , -da kjører du nesten forbi huset vårt da kanskje.......?!?

Nina i Paradiset sa...

Denne slagbenken syns jeg er fin da: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=12927824&sid=xz3cbaP4k6f220582&pos=null&tot=null

Men IKKE prisen!

Laila sa...

Pappa har et slikt bord. Det er lengre... Han er på Filippinene og kommer ikke hjem før i sluten av mai... Tror du han merker hvis det er borte?
Hehe. Jeg er spent på hva du skal gjøre med det. Ser for meg blank, svart lakk...

Nina i Paradiset sa...

PS. Ikke fargen da!
He he...

Drømmen om en eplehage sa...

For en flott blogg!

Likte dristigheten din med den rokokkostolen. Den ser jo skikkelig flott ut og om den skulle sprekke så gjør jo ikke det så mye... Gir den bare ett sjarmerende brukt utseende det :)

Vær tolmodig på jakten etter bord. Det dukker opp de merkeligste tilbud på Finn og selv om det ikke er i nærheten er det faktisk noen som gidder å sende også.
Lykke til!

Ha en strålende dag :)

Bestefars Verksted. sa...

Heisann,aner jeg et aldri så lite stil-skifte.....? Isåfall er jeg akkurat lik selv,helt shizofren i interiørstilene,føler jeg....!! Det er jo såååå mye som frister,man skulle nesten hatt en 10 -12 hus,vettu,sånn at man fikk leve ut alle ideene.....?! Tja,du må vel på loppis kansje ,for å finne noe sånt,er jo ofte innom finn.no,jeg,men ser ikke disse så ofte der inne. Ha en flott dag imorgen,nattaklem fra nord :O)

Min Verden sa...

Har du fått tak i bord? Fikk du faren til Laila sitt? :-) Håper det ordner seg for deg. Fint er det iallefall. Hanne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online