mandag 10. mars 2008

Slik ser det ut i dag :)

Bildene kommer selfølgelig litt feil no...... Får kun til å laste ned ett bilde. Serverfeil----er det flere eller er det meg og min data det er noe galt med ?
Slik ser rommet ut i dag , Ett typisk rotrom vi ikke har gjordt noe med siden vi flyttet inn. Skulle jo begynne å pusse det opp snart lell.
Heldigvis har vi ett stort hus, med 6 soverom.

Men i dette rommet ser vi ut over parken på andre siden av veien og ned på Europris på Stjørdal ;)

Helt øverst var det glassfiberstrie, så en hvit, grønn tapet, så tynnpanel som i gammle dager ( Huset er byggd i 1901 )så tømmerplank...og det er det jeg vil ha på denne veggen.

Jeg skal ha på jernvitrol slik at tømmeret se ut som om det har ligget ut i 100 år. Jeg skal blande gammelt, nytt, rått,silke, pels osv....tror jeg,.... kan hende det forandrer seg ;)

På motsatt vegg skal jeg ha en eksklusiv tapet.....på det skal reinsgeviret henge ....kuult.
Det skal bli bra !!!

Og husk å støtte meg med kommentarer for Demolitionmann er på krigsstien....og han føler at dere puster han i nakken !!!

På det ene bildet ser han ut over vinduet og syter værre enn værst......

Har han ikke vært flink til å pusse opp , har ikke dette vært verdt det !!

19 kommentarer:

GundaM sa...

Wow, dette blir tøfft og dette blir bra og Geir er kjempe som satte igang med dette nå!
Og så må du love meg at du holder det du lovte overfor ham...Ok? Søte gutten ;)))
Phu

Forresten, stikk inn hos ContainerGirl og se hva hun shoppa tl seg selv idag da!
Hennes mann lurte fælt på hvor denne ovnen skal stå henne...Hm, mannfolk!

Og ikke bare du sliter med å legge ut flere bilder her inne nei :(

Christinas låvebutikk sa...

Hei! Sorry men det har vært litt for travelt for å være i bloggverden så kommentarer har jeg vært litt sløv med! Skal ta meg sammen når alt er på plass! Roligste mnd februar men det er jo kunder her hver dag og da er jeg nøyd! Ser ut som at dette rommet kan bli fint! Tømmervegger er sååå fint! Enn hos deg.. er det bra med kunder?? Klem:0)

Maria sa...

He he...
Han er sååååå flink. Godt han er igang med oppussingen - så blir i begge glade til slut :)

Klem Maria

Linda sa...

Hei!Takk for titt inn hos meg.
Blir morro å se fremgangen den tømmerveggen.
Nydelig tapet i trappegangen.Fint å kombinere to farger.Ha en fin uke.Hilsen Linda :))

Berit T sa...

Spennende dette, og det er greitt å lokke litt ikke sant?
Du er ikke den eneste som har problemer å få opp bilder nei,satt i hele gårkveld, svett og irritert!!! Håper det ordner seg.
Ha en fin kveld.

Evami sa...

Må først si til Geir at han ser veldig bra ut i arbeidsklær...... (det må da hjelpe litt på arbeidsmoralen???)

Ska bli spennende å se hvordan resultatet blir,for som du beskriver det,så blir det litt lekkert:)

NEi,det er ikke bare du som sliter med bildene...

mali-mo sa...

Hei igjen! Så spennende planer dere har! Hørtes skikkelig spenstig ut og det skal bli artig å se utviklingen. hehe, han der mannen din er jammen sporty da!

Sliter med bilder her også.

Ha en fin kveld!

Anniche ♥ Annas Rom sa...

hEI DRIFTIGE VENN!

Ja, det ble visst litt pause , og kanskje litt til ! Men vi får se hva tiden strekker til med ",
Håper du har det fint , klem:)

Anne sa...

JA !!! Slik vil jeg at du skal ha det også !!!

åsemor sa...

Spenningen er til å ta og føle på, høres så spennende ut!

Anonym sa...

Vilken fin blogg du har å vilken flink man du har fått tag på! Jag är litt avundsjuk, jag...

Ha de

Anonym sa...

Vet du , nå har jeg ledd så mye at jeg helt har mistet stemmen;)
At d er mulig;)))

Takk for at du forlenger mitt liv!

bare så synd jeg ikk kom på denne lista di...? He,he

Aina sa...

Å så spennende det hørtes ut, det er kjekt med disse karene som river ned og (heldigvis) bygger opp igjen..selv om det kan ta tid;0)

Svigerinnen min sa at verden var urettferdig for mannen hennes(altså min manns bror) har ikke fått så mye som et halvt gen for å drive med husoppussing. Jeg priser meg lykkelig for at jeg fikk den "beste" hehe..
Må titte innom senere, tømmervegger er lekkert!

Ha en fin onsdag:0)

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

hejhej...o tack för titten!!!

jag hitta till dig genonen kommentar du lämnat på en aannan blogg, minns ej vilken nu!!!Hoppas de var ok

men kram kram millan!!!

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Veldig lei meg for å høre at du hadde fått diabetes . Ikke rart du har vært sliten !!

Evami sa...

Prøver å få tatt et alright bilde av det jeg kjøpte,og angrer meg for at jeg ikke kjøpte et te-lysglass til.For det står og skinner så flott på kommoden min:)

Koselig å være innom og de hvor forandra og fint det ble etter at du gjorde om:)

Håper formen er litt bedre nå:)

Gry sa...

Hei! Ser at du vil komme inn på bloggen min. Hvis du legger igjen mailadressen din i dine kommentarer, så sender jeg deg en innbydelse! (hvis du lurer på hva som har skjedd med språket, skriver plutselig på norsk, så er det for at jeg er norsk! Har bodd i Sverige i flere år og har også blitt svensk statsborger etterhvert)

//Gry

irina sa...

Bare Gry ;)
irina@mitthusditthus.no

Gry sa...

Har sendt deg en innbydelse per mail. Velkommen!

//Gry

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online