mandag 12. mai 2014

Kan du hjelpe meg?



Etter mye om og men fikk jeg endelig logget meg på min egen blogg som administrator så nå kan jeg lese og poste kommentarer og forandre instillinger osv.

Jeg er utrolig veldig lite datateknisk så da flere har skrevet til meg at de skulle ønske jeg kunne forandre instillingene mine slik at de kan lettere følge meg hver dag.
Noe med feed og bloglovin og legge til bloggen??

Noen som vet hva de mener eller kan dere forklare dere?

Og så ønsker jeg å fjerne copyrighten på bloggbildene? Hvordan?

Så mistet jeg domene på www.allofirina.com da jeg hadde fått meg nytt bankkort og aldri sjekker mailen min på google. Noen hadde kjøpt det og jeg kan få kjøpe det tilbake for 100 000 dollar!
Der blir ALDRI aktuelt :)

Så da måtte jeg lage meg et nytt som er www.allofirina.no

Jeg ser dog at det er mange av mine bloggvenner som ikke har lagt meg til på nytt så hvis jeg går i bloggrollen står mitt siste innlegg i fjor i januar.

Så om du som blogger kan  du værsåsnill å legge meg til på nytt. Blir jeg suuuuuperglad for hjelpa.


Det er flere ting jeg ikke forstår da. Er alle innleggene jeg skrev da jeg hadde .com borte? For under hvert innlegg kommer det linker til 5 innlegg og om man trykker på de jeg skrev da jeg var .com kommer dere til de som vil selge domenenavnet mitt.
Kan jeg forandre det?

Og sist men ikke minst. Jeg vil forandre bloggen min. Ønsker meg ny header og nytt design. Nytt hus, nytt liv og nå ny blogg!!

Er det noen flinke bloggvennere eller andre som kan dette? og som kan hjelpe meg med spørsmålene jeg har stilt før i dette innlegget?

Jeg skal selfølgelig betale dere eller kanskje bytte i ett sett wowbein. Bloggen er ikke noe jobb bare hobby :), men jeg liker å vise min takknemlighet. Jeg har et sett tynne wowbein jeg skulle bruke for å lage meg en chaislong, men det skulle jeg ha gjort i 4 år. Og/ eller jeg kan lage et innlegg til deg som hjalp meg å ha her på sidemenyen på bloggen min :)

Send meg en mail på allofirina@gmail.com


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online