søndag 11. mai 2014

FØR og ETTER bilder av gang/kjøkken


Vet ikke helt om hva jeg skal kalle dette "rommet" jeg :)  Det er  vel gangen, det er bare at vi er langt fra ferdig, men det ser ganske ok slik du får den presentert. Her står jeg utenfor kjøkkenet.


LAAAAAAAAAAAAAAANGT fra ferdig :) Vi var jo så heldig at vi fant fine tregulv under slitte linoleums gulv :) Tom der det var påbygd i 1976

Det var altfor mange dører i en liten gang, hele fem stykk!
Her var det furudør inn til kjøkkenet, der kommer det en skyvdør inn om den lokale byggvare butikken klarer å få ut fingeren......... ikke fornøyd i det hele tatt med dem :(



Liker jeg farger? Liker jeg tapeter?



Kjøkkenet slik det så ut underveis...


Her står jeg i yttergangen å ser inn. Denne døra fjerner vi, alt for lite vindfang og alt for liten gang innenfor til fem stykk dører..


Vi fjernet panelet, jeg er som sagt ikke glad i panel eller panelplater. Antakelig Colombianeren i meg som kommer frem. Så den ble revet ut med makt. Og opp med linoliumet :)
Planen å male gulvet i gull !!



Trappa driver jeg med nå, så den får dere se mer bilder av etterhvert :) I morgen er det før og etter bilder ( deler av rommet, slik alle bildene her blir i lang tid fremover) av jenterommet :)

Holder stengt neste søndag på låven :)

Vinner av wowbein skriver jeg på IG og facebook snart :)

1 kommentar:

Barkeblikk sa...

Wow! Kjøkkenet ser helt nydelig ut her! Elsker det gule elementet :-) Gleder meg til å se mer! Ha en god natt. Klem Monica.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online