torsdag 1. mai 2014

Hvilken overskrift passer.....



........NYE Irina kanskje.....


 Jeg vet ikke, men jeg har lovd å skrive om det mange ganger og jeg får til stadighet mailer om hva jeg har gjort. Jeg har heller ikke tatt slankeoperasjon som mange spør meg om.
Ikke har jeg gått på diett heller.
Ikke som jeg vet av.


Diett for meg er slanking, og slankekurs har jeg ikke gått, MEN JEG HAR BEGYNT Å TENKE OG SNAKKE MED MEG SELV NÅR JEG SPISER.

Jeg spiser alt!! Akkurat nå sitter jeg å koser meg med skuffkake og kaffe med fløte, men jeg stopper etter et stykke. Jeg må ikke ha flere stykker, jeg vet jo nå hvordan kaken smaker så jeg spiser langsomt. kjenner på den deilig smaken av Tine smør, sukker og fløte.


Et spørmål stiller jeg meg selv " Trenger du dette Irina? Har du godt av dette?!" Er svaret nei, ja da trenger jeg det ikke. Av og til svarer jeg ja, jeg må det!! Hadde jeg nektet meg alt jeg liker, hadde jeg ikke slanket meg 25 kg på 11 måneder.

Og jeg føler meg så fiiiiiiiiiiiiiin, ja jeg gjør faktisk det!!Og jeg har selvtillit til å si det. Vet dere hvorfor jeg sier det? Så må jeg pinemæ dø sørge for at jeg holder meg der.

Jeg vil gå ned ca 10 kilo mer, men jeg merker at det er vanskelig.... jeg har ikke TRENT noe og jeg har vært forferdelig slapp og energiløs ( sykdom) men satser at jeg må prøve å komme meg ut å gå noen turer slik at jeg kan nå målet mitt.



Jeg ser ikke selv at jeg er normalvektig, det var barna mine som sa det på torsdag da jeg tok disse bildene. Jeg klarer det ikke, jeg ser nå, når jeg ser på bildene mine at ok, jeg ser ikke ut som en kålorm lenger, men jeg er ikke tynn.

Mange som ikke har sett meg på lenge sier " Kor lita du har blitt". Og da tenker jeg, Gud, har jeg krympet? først når de begynner å snakke om vekta skjønner jeg. I hodet mitt er jeg str 44/46 så når jeg prøver klær så starter jeg med det. Når jeg havner på str m eller 38 så tenker jeg. Det var jammen store størrelser.


Hodet klarer ikke å akseptere det, selv om jeg allikevel føler meg fin pga tilbakemeldinger. Huden min gløder nå mer pga av sunnhet og gode produkter. Øynene er klare. Og snart må jeg BEGYNNE å trene.
Jeg drikker masse vann og drikker faktisk en te fra innvandrer butikkene som jeg mener hjelper meg å ikke spise så mye.
Jeg sverger til et glass eller kopp om dagen. Det er to stk jeg bruker, en drikkes varm og en annen kald.






Jeg føler huden min gløder, jeg har skrevt innlegg om produktene mine før og endelig har håret mitt blitt langt og jeg har ikke extension i det lenger. Selv om jeg skal ha noen få pga tykkelse. jeg har tynt hår. Det er endelig friskt og skinner igjen. ( Jeg bruker gode produkter her også).

Jeg syntes det var helt ok å bli 41 år. På bildet under her var jeg 35.... grøss og gru....har egentlig ønker om å slette bildet, men jeg skal ha det som skrekk og advarsel til meg selv.
Ikke det at jeg spiste mye, spiser faktisk mye mer nå. Spiser sunnere nå enn da.


Og så har jeg mine triks til å føle meg vel. Det jeg MÅ jeg ha er vippe extension.... jeg bare elsker det og jeg går til min fantastiske flinke Jaanika. Hun er kjempeflink og jeg ser hun er rimeligere en de fleste og mye flinkere.
Mine vipper ser naturlig ut. Det får jeg høre av kjente og ukjente. Det er ikke klumper med lim og klistrert sammen slik jeg ser mange har.

Har dere lyst å ha vippe extension før 17 mai, konfirmasjoner og bryllup?
 Ring henne og si at du har lest om det på bloggen min så får dere litt rabatt.
HER er dere hvordan.

 ANBEFALER på det sterkeste, jeg gidder ikke å bruke sminke i hverdagen. Jeg bruker lengde 12-14-15. Det kosteste er -8-9-10 da får du mer et naturlig look. Uansett så blir de ca 5 ganger tettere enn dine egne :)


Jeg har brukt det i 4 år og et par ganger i året tar Jaanika å fjerner alle slik at jeg får hvilet mine naturlige  en helg. Det passer min flinke Jaanika på. Jeg føler meg fææææl uten. På bildet over har jeg null sminke og null extension.FORFERDELIG!!


På dette  bildet null sminke (lypsyl), men med extension. Det skal være sagt at jeg har tatovert øyenbrynene og øyenliner oppe og under øynen for 5 år siden. og det holder seg kjempebra. Det gjorde jeg hos Svanhild på Topp til Tå på Melhus.

Etter bilder av meg i dag :)

I neste innlegg skal dere få se bilder kjøkkenet mitt :)

Ha en fin 1 mai :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online