torsdag 22. mai 2014

Før og etter bilder av trappa


Skulle tro jeg elsket grønt, men egentlig ikke.... det jeg VET er at jeg blir glad og håpefull når jeg paserer den.
Må være fargen......


Veldig førnøyd med trappegangen vår. Den er lys, moderne, morsom, leken og grønn.... veldig grønn.... ser det ut til.
Ser mer grønt ut på bildene.


Vi er ikke helt ferdig, men dere for se allikevel. Vi må gjøre mer med trinnene. Tapeten er fra FARGERIKE BY TREND kolleksjon og heter Trina. Fargen er smargdgrønn :)


Myyyyye som mangler. Listverk, male gulvet i gangen, strøm osv.....


  Men igjen så er vi på en måte ferdig, akkurat her og akkurat for nå :)



Den oransje tapeten er fra Eijjfinger og heter Gracia.



Slik så trappen ut før. Rød og grønn og det var jo på mote på 90 tallet og de syntes sikkert de hadde fått en kjempefin gang.


Det syns vi også, hva vi sier om 20 år? Ikke noe problem, jeg har sikkert pusset opp flere ganger før da.


Vi fjernet gelenderet, siden de som bygde og bodde her ble gamle i huset. Så ble platene revet ut. Det var tynne plater som det var malt på. Under var det panel. Vi valgte å legge sponplater da vi ikke er fan av panel.



Hva syns dere?? Åpent på låven søndag kl 12-14. Neste søndag stengt :)

Halv pris på alle kart og plansjer pluss flere andre tilbud 

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online