fredag 9. mai 2014

FØR og (undervei) ETTER bilder av en walk in closet


Before and after pic of my walk in closet.


Har dessverre ikke FØR bilder fordi jeg mistet iPhone med akkurat de bildene. Uansett, det var et lite bad her i gamle dager og veggene hadde avskallet oransj tapet som hang nedover veggene.
Veldig shabby...



Her hadde veggene blitt strippet av den  oransje tapeten og det så egentlig plutselig fem ganger bedre. Det var  veldig lite tiltalende før.


Vi har faktisk bodd her i en måned nå og hva har vi hatt inni kottet? Nothing!! Vi tapetserte og malte det, men vi skulle male gulvet og Demolitionmannen er ikke helt der.... han er der han er, og bestemmer selv hva som ER DER. Da vet han når han må ta det.
Forstår du? Ikke jeg heller :(


Uansett, jeg ble LEI av å vente på at han skal oppnå nivå 878 i candy crush så i dag var det å støvsuge og vaske med salmiakk og male!


Jeg er den første til å si det, alt blir fint med hvitt! UTEN TVIL!! Det er jo bare det at det er så mye fresher og bedre med farge!


Må innrømme at jeg ikke har malt selv fordi jeg skulle ha hvite gulv og jeg kjeder meg alltid med å male hvitt. ( Så jeg er ikke hakket bedre en Demolitionmannen med andre ord) Første strøket går bra, men så tar det bare så mye energi å male noe som IKKE GIR energi.


Jeg har så lite energi at jeg gjøre ting som gir meg energi !! Og INGENTING GIR MEG SÅ MYE ENERGI SOM Å MALE MED FARGE!


Så selv om jeg da hadde hvitmaling måtte jeg dra ned til min lokale FARGERIKE butikk på Stjørdal og kjøpe en liter med herlig rååååååsa Shipolin maling!


Ingen tvil om at Irina elsker rååååååsa! Jeg må med det samme si, at jeg prøvde shipolin på trappen og jeg liker denne malingen myyyyye bedre en bengalack! Et sjokk, men mye bedre å jobbe med, dekker bedre, er enda mer glossy og lukter mindre.


Jeg elsker små lekne flørtete detaljer som råååååsa håndtak. Malte en dæsj rosa på det hvite plastikk håndtaket og det ble mer glam tvert.


Eksklusiv tapet fra Eijffinger nye tapet kolleksjoner. Den koster 1200 kr rullen og jeg selger 2 uåpnet ruller for 1400 kr. Så her kan du spare 1000 kr. Send meg mail på allofirina@gmail.com eller txt på 47655131 . Kan sende i posten :)


Gulvet er i glossy glossy herlig gotdterifargeen nellik fra Fargerike sitt fargekart.
 HVORFOR, han ingen male leverønder kontaktet meg for å lage en IrinaStyle rosafarge?? Slår meg selv i pannen og later som jeg vil besvime*


Derfor måtte jeg bare male..... lei av søppelposer med klær! Og da har jeg kastet
noen.



Jeg skrev noen MOTIVERENDES ord for familien, inkludert meg selv. Jeg skrev alt utenom blogg, det skrev min datter bak min rygg :)

Hva dynd dere?? Noe du kune tenkt deg? Bare skriv kommentar selv om jeg ikke får til å poste dem kan jeg lese dem <3


Åpent på låven søndag kl 12-13  Du er hjertelig velkommen på søndagstur. For kart se HER

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online