tirsdag 6. mai 2014

FØR og ETTER bilder av VERDENS kuuuuuuleste toalett !






Mulig det finnes en eller to som er kulere, men dassen vår er virkelig kul på en anderledes og kul måte :) Og skal jeg først ta i, så må jeg ta i.....
Det er fryktelig vanskelig å ta bilder i dette trange rommet, ikke nok med at rommet er trangt, men det er så trangt utenfor også!
Og fremdeles går jeg med IPaden for jeg finner ikke kameraet mitt !


Tapeten er vågal for små rom, men jeg elsker en utfordring og er alltid på vakt  slik at jeg kan skrive. Tenkt utenfor boksen, alt går innen interiør ALT!!!
Så lenge du liker det så får du lov. Det hele bunner i din smak som blir influert av motetrendene.


Denne tapeten er ufattelig ubeskrivelig uberkul. Det er dette rommet som både menn og damer elsker når de kommer hjem til oss.


Gulv og vinduskarmer ble malt med svart Bengalack for å fremheve tapeten enda mer og gjøre uttrykket dramatisk!!
En gammel kokskurv ble fylt med doruller.
Og en svart lyslenke fra GRANIT var prikken over i.


Når man slår på lysene lyser den lille doen vår som den står i brann. Man kan nemlig se gjenskinnet fra lysene på tapeten. Og det er en veldig morsom detalj.


Denne er en av COLE AND SON sine nye kolleksjoner. Og finnes iallfall i 5 nyanser. Jeg har sølv/ svart. Finnes i rust/brun pluss mange flere.
En tapet for de vågale og dramatiske som ønsker noe som ikke alle andre har.


Et tips til dere. I en gang eller et toalett så kan dere utfordre dere selv. Ta noe som du nødvendigvis ikke har gått for til vanlig. Jeg mener, vil dere ikke heller sitte å studere lysrefleksjonene eller en munter tapet enn å glane inn i en hvit eller grå vegg?
JO jeg vil!! 


Fra et rom som var HORRIBELT STYGT til et rom der du faktisk ønsker å være :)
Vi mangler fremdeles å male dør og listverk rundt døren. Det kommer!!


Skal kjøpe nytt dolokk, men glemmer det hele tiden. Det er til runde gamle do. Noen som vet hvor de har? Vi skal skifte do etterhvert.
Tips til å få porselen langs kantene skal se hvitere ut mottaes også med tak!



Tusen takk for respons og kommentarer på innlegget under. Dere er jo bare sååååå gode....vil gi dere klem alle sammen :)

Og i morgen må vi få inn et før og etter innlegg igjen, men hvor og hva?? Ikke noe er ferdig, bare halvveis, men vi kan ta før og halvveis ferdig rom :)

 HER er mer info om tapeten

 HER kan dere se alle innleggene om oppussingen


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online