lørdag 11. august 2012

Salg, Irina har vært på loppiser i Sverige og Danmark.



Det kommer bilder av det etterhvert :)




Denne fine kommoden kan du gjøre akkurat som du vil med. Male den i en annen farge, sette på tapet ol. Uansett, det er masse plass i den både inni og utenpå. NY PRIS 600


En søt kommode i shabby chic stil. NY PRIS kr 500


Uberkul retroskjenk så og si som ny .... ikke noen riper ol. Kjempefin som tvbenk feks. NYPRIS 500


Kommode og skrivepult. Kjempeflott å se på :) Og praktisk og ha på stua eller kjøkkenet, med pc inni feks. NYPRIS Kr 850.

Rokokko liten kommode. Kjempeskjønn :)NYPRIS Kr 450.


 Kommode 500


Skatoll NY PRIS 850 kr. Brune bider. kr 50 for 2.


Nydelig lyseblå konsollbord. Ny pris 350 kr.


Stol NY PRIS 400





Lysegrønn  gammel kommode, med sinkplate.NY PRIS kr 350



Opiumsbord NY PRIS 600 og paljettputer kr 150


Sender dessverre ikke møbler, men alt annet sender jeg såååå gjerne. Ikke noe minstepris. Ale møblene selges slik de fremstår :)

Ellers har jeg fått inn mange nye varer. ..MASSE fiiiiint !!! Gleder meg til å vise dere det :)

FØRSTE OFFISIELLE ÅPNINGSDAG ETTER FERIEN ER SØNDAG DEN 19 KL 12- 15. VELKOMMEN.

Har dere lyst å komme før så ring eller send meg gjerne en tekstmelding / mail på 47 65 51 31 :) eller allofirina@gmail.com


Til dere som har bestilt varer. Send meg en mail, nå som det har vært ferie har det gått i surr for meg :)

Helgeklem :)

1 kommentar:

Unknown sa...

Oii, masse fint. Den rokokko kommoden likte jeg svært godt. Har nok ønsket meg paljettputer lenge, men i sølv eller hvit. Gleder meg masse til å se alt du har "loppa".
Ha en fin lørdag videre Irina:) Har savnet dinne blogginnlegg en stund nå, godt å se du er tilbake:) Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online