torsdag 30. august 2012

Make over sofaen !! I love !



Jeg kjøpte denne sofaen av ei fb venninne usett. Så da hun kom med den så ble jeg litt skeptisk. Jeg turde ikke si noe selfølgelig, men sofaen og stolene var fæle. De var skitne, de var ødelagte i stoffet og det værste var at de stinket !


Jeg har aldri kjent en slik lukt.... DM har ikke så raffinerte luktesanser, men da han kom på låven var det første han sa.. " ka stinke så fælt" Litt gråtkvalt fortalte jeg han om helvetessofaen. Han syntes det var et dårlig kjøp...


Da våknet jeg av min "dvale!  " Æ har ingen dårlig kjøp ! " Det er alltid en grunn til at æ kjøpe . Det første jeg gjorde var hive putene. Så støvsuget jeg understellet og vasket med salmiakk. Jeg prøvde ut et råd mot dårlig lukt... det skal dere få senere :)


Skummmadrass fungere som sittepute. den fikk et pledd kjøpt på KID interiør på seg. Masse herlige puter oppi... Nå E L S K E R jeg sofaen :)) Den er faktisk herlig å sitte i... Jeg kunne tenkt meg denne hjemme :)) På et kjøkken, biblioteket, tv romet, stua... egentlig passer den overalt !!
Håper den får stå en stund på låven.... men den går sikkert snart... og da blir jeg lei meg som vanlig :(



Slik så den ut, fæl og skitten :) Følg med på neste innlegg :) Da jeg så hvor fiiin det ble så ballet det på seg og jeg måtte gjøre mer. Så mer fiiin sofa i fiine omgivelser :)
Og det ble bra kuuult.



Husk å stikke innom på søndag for å se... en ny butikk I G J EN..... har gjort flere forandringer som dere skal få se :)

Sofa, puter, lamper ...ja alt annet på bildet selges selfølgelig :)

Ha en fiiiiin kveld.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fantastisk sofa. Digger den:DDDDD Tror jammen jeg må planlegge en tur til Trøndelagen neste vår:DDDD Må få tatt en titt på butikken din:DDD klem Grethe

hobbyvimsa sa...

Kul!!

Du er rå Irina:)

Nyt snart helg!!

Klem Linda:)

Unknown sa...

Yess! Viste du var rette damen til å få til noe av den sofan. Bra jeg alldri fikk den i hus, men tanke på lukten av den. Men Irina fikser ALT! Stolt av deg og nå velldig glad for at du ble fornøyd uansett om du synes det var et dårlig kjøp. Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online