mandag 30. juli 2012

Rustikk interiør er bare sååååå RÅTT .

Heisann & Hoppsann


Jeg må gjøre om hele tiden på butikken når varer blir solgt og det er veldig morsomt. Endelig fikk dette gamle arkivskapet komme til sitt rette. Jeg bare elsker det av hele mitt hjerte. En av mine favoritter.


Dette flotte blyglassspeilet hang en gang i en flott fornem leilighet i Majorstuen. Det er tungt som bare det, og om man ikke liker gullfargen kan man alltids male det rååååååååsa...........................eller hvitt :) Jeg har ikke villet det. Skap koster 1800 nå. Speilet er ganske gammelt, det koster 800. Margarinkasse solgt, brunt speil fra et gammelt vindu kr 280, hvit kommode før 1000 nå 500.


Et lite gevir som er søt og kan brukes for henge smykker ol 350 kr. Sjekk detaljene i speilet. Dette er virkelig handverk.



 Gammelt lite rustent melkespann kr 270  og gammel rusten spann kr 150. Fint med blomster i begge to. Ugle kr 170



Søte liftgardiner i mønster 140 cm kr 350 kr. Har kun 4 ! Har to Marokkanske speil som jeg selger for ei venninne. De er helt nye og nyprisen var 1200. Hun selger dem for 350 kr stk ! Det er et røverkjøp.



Jeg har fått tak i såååå mye fint. Flere gamle skolekart, blant annet et kart fra det gamle testamenter, Hvordan det så ut i Jerusalem og hvor der forskjellige hendelsene utsprang. LØØØØØØØV it. Gamle skoleplasjer av planter, fisk, kroppen og bibelen. De er sååååå fine at jeg ønsker dem selv...... kanskje kanskje spanderer jeg dem på meg selv.

1 kommentar:

Anonym sa...

Heisann:-) har du fått inn et europakart kanskje;-) Har så lyst på:-) Har sendt deg en Mail for en liten uke siden angående pow bord.. Skjønner godt hvis du har litt ferie altså:-) Silje Oksås

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online