tirsdag 3. juli 2012

Lyskronene henger i trær.......


Jeg er ganske så sikker på at folk her på Stjørdal rister på hodet hver gang de spaserer forbi huset mitt. Her henger det lyskroner i trær. Her er det bord stablet oppå hverandre. Og skal som skal males på verandaen.

Her brukes dessverre ikke verandaen til å sitte ut å spise grillmat. Vi griller ute og spiser alltid inne. Sommer er malesesong, og selv om jeg "liksom" skal male på Ersgard, er det så enkelt å bare gå ut å male når ånden kommer over meg. Mellom vasking og matlaging.


I helga hadde vi en photoshoot ute i hagen, det er barna som hjelper meg med å style og ta bilder... gode interiørmennesker skal krøkes tidlig.........Den første lyskrona jeg holder med på bildet nr 1 er en Lisbet Dahl lyskrone. Den får dere se i ett annet innlegg. Den svarte lyskronen ser ut som glass, men er plastikk. Den selger jeg for 650 kr.


De fine koffertene er til salgs for 400 kr stk. Senere i dag skal dere få se bildet av min fine lampe som er kjøpt hos www.designbelysning.no den er fra Housedoctor og alle sier bare wow når de ser den.
Ha en fiiiiin dag alle sammen :))

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online