mandag 2. juli 2012

Gamle kule kofferter


............Heisann & Hoppsann .


Har fått tak i noen gamle kule kofferter, elsker at de er slitte og lurvete. Imperfection is perfection .
Disse er bare så perfekte som lekekasse og bladkasse. Eller så kan du lage et helt unikt bord :)) Som bare du har !!


Du kan enten kappe av bordbein fra andre gamle møbler bruke vedovnbein, hjul fra Biltema eller VIRKELIG få et unikt bord med plexiglassbein fra All of Irina. Det er er helt opp til deg selv.......



Ellers har jeg fått tak i mye fint i det siste. Gleder meg til å vise dere bilder..... har endelig fått lastet ned nå :)








Disse fantastiske WoWbeina passer til alt og overalt.... så dermed fantaserer jeg at en av disse koffertene kunne fått ett sett. Koffertene er til salgs for 400 kr stk.

Ikke får jeg til å linke og ikke får jeg stavekontrollen til å fungere....ikke får jeg til å overføre bilder....hmmmmm .......

3 kommentarer:

Fru Hansens Kreativiteter sa...

KULE !!!
Sååå flott med bein fra en ved ovn :)
Flinka, du har virkelig sansen :)

KLEM !!!!

Refleksjon på livsvegen sa...

Kreativ med masse idear på lur!

Ingen ferie nykkar og latskap på deg min venn!

Kvil deg litt innimellom, lov meg det, det er velfortjent!!

Stor sommarklem :-)

Dronning Fjellrose sa...

Bare elsker det bordet ditt!!!
Her i gården er vi i feriemodus for tiden, innevær og bloggtid:)Men i morgen blir det SOL!
Ferieklem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online