fredag 20. juli 2012

Lik meg da.......

Heisann & Hoppsann



Jeg annonserer ikke annen plass en her og på facebooksiden mi IrinaStyle by all of irina.. Der kan kunder se når jeg har åpent og det jeg selger. Så derfor håper jeg at det er flere som liker meg der. Du kan trykke på det øverste bildet på venstremargen min. Samme bilde som nr 1 her. Da kommer dere til min side, ( kan ikke linke ennda )
Hvis du liker siden min OG DELER siden med dine venner kan dere vinne ett sett med  de tynne plexiglassbeina som koster 2000 kr til vanlig.   Dere ser hva de kan brukes til. VIL OGSÅ SI AT DE KAN BRUKES SOM STOLBEIN OG SOFABEIN. Tenk dere en gammel sjeslong med disse beina.... det er mitt neste prosjekt når jeg finner en...













Det siste bordet er rett og slett ett pallebord. Litt anderledes ? Og veeeeeldig unikt. Del i vei ..... dere kan lage dere unike møbler som ikke naboen har :)

http://www.allofirina.com/2012/05/palle-meg-her-og-palle-med-der-lei.html

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online