lørdag 14. juli 2012

Bloggslutt ?



Neida mer som bloggtull.... man mister virkelig piffen på å bloggen av og til. Jeg har da lest meg opp på noen blogginnlegg jeg skal skrive.... 
Mer av det senere...



Kommer sterkere tilbake når piffen plutselig er her. Har vært på loppemarkeder å handlet inn masse fine flotte ting :) Ugler og bokser ol..... glæde mæ te å vis dokk det.....


All of Irina ... er det noe mine barm kan er det å skrive det akkurat det pluss  i <3 u mamma :))

Takker for tilliten og håper dere kikker innom meg snart :)


ÅPENT SØNDAG DEN 15 FRA KL 13- 15. KOM GJERNE NÅR DET PASSER DEG I SOMMER, BARE SEND MEG EN MAIL ELLER RING/ TXT MEG. JEG ÅPNER :)

4 kommentarer:

Marianne's lille rom sa...

Ikke slutt, Irina.. Nå er det ferie - når august kommer er alt tilbake til "normalen"... Jeg kunne bare drømme om like mange treff som deg ..... :-)) Fin søndags morgen!
Klemmer, Marianne.

hobbyvimsa sa...

Kjenner meg igjen her...tror det er mange som er leie hele bloggen nå på den årstiden.Lysten kommer nok igjen skal du se:)

Nyt helgen søte deg:)

Klem Linda:)

Yvonne sa...

Hei har lyst til å tipse deg om en side med mye inspirasjon=) https://www.facebook.com/pages/DIY/319571608137380

Ta en titt=)

Ha en fin dag! Klem

4 i Kiellandsgata sa...

Nei, blogging kan du vel ikke slutte med=) Har enda ikke kommet meg innom butikken din! Det er et mål å få til det i løpet av høsten=) Fin sommer til deg=) Vibeke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online