torsdag 15. oktober 2009

En magnific dame...




Er ikke hun og ene hunden vakkre ??
Søndag var vi i Askim å besøkte fantastiske Linda og hennes vakre datter.
Både Linda og datteren er to aldeles skjønne mennesker. Vakre inni som utenpå.







Jeg hadde sett bilder av LINDAS HUS på henne blogg HER- men det å komme inn der var vakkert for alle sansene.
Ett utrolig vakkert hus...mye finere i virkeligheten enn på bilder,









He he det sa hun om meg...ha ha...beste komplimentet jeg har fått på leeenge......














Fremdeles holder hun på å pusse opp. Og vakrere skal det vist bli. Hun har alerede det fineste hjemmet jeg har vært i . Maaaange ganger vakrere enn meg !! Så stikk innom hennes vakre blogg.





Noen mennesker overvelder deg fullstendig pga de er så fullstendige fantastiske gode, åpne rause og WOWelig.
Linda er ett slikt menneske. Jeg var redd jeg ikke ville like henne før jeg møtte henne,
men ærlig talt er det helt klin umulig å ikke like henne.








Jeg kommer aldri til å glemme møte med Linda. Det vil alltid stå som noe stort.












Hun tilbød seg å hente, låne og lagre møbler for meg hjemme hos henne. ....så lenge jeg ville ???
En engel gjør slike ting eller verdens beste bloggvenninne ;)





Bildene er litt spredt men men....




Linda har en selvsikker smak som jeg bare digger......







Og jeg er bare så glad jeg kjenner henne i Bloglandia og RL :)






Og uansett hvor bra du, og skjønne Helene har det og får det i livet så fortjener dere det dobbelte av det beste.






Og hvis dere er så heldig å få møte Linda noen gang..............da får dere sikkert smake verdens beste ostekake og kanelboller !!


I LOVE U ;)

8 kommentarer:

Lindas hus sa...

Ble helt satt ut her jeg! Tuuusen takk for så varme ord om meg og mitt hus! Og det er så morsomt å se bider som noen andre(mer kvalifiserte) har tatt!!! Ååååå du er en herlig jente du! Og som jeg sa mye vakkrere i virkligheten! Og jeg gleeeder meg å se dine ville ider på utstillingen! Ha en kjempe fin helg snuppa og hils din herlig familie:D Kommer til å smile i flere uker jeg nå.....Love u 2! Mega klem

torleif ann karin sa...

Hei. Jeg følger med dere begge. Og må si at dere begge er herlige bloggdamer. Gleder meg til utstillingen din.
Natta fra Ann<3

Evami sa...

Så herlig å møte mennesker som er så flotte Irina:) Og for et hjem,WOW:) HEr steiker vi vaffel til frokost,ungene storkoser seg:) Klem Eva

Black Feathers sa...

Jeg følger både deg og Linda og dere er virkelig hærlige blogge damer begge to. Morsomt å se blider fra Lindas hjem som du hadde tatt ;)

Ha en flott helg Irina ;)

Anonym sa...

HELT ENIG MED IRINA, LINDA!
Er ofte innom bloggen din, helt nydelig hjem(gjennomført er vel ordet!)
Ha en fin helg "farende fant", ganske så imponert over deg også skal jeg si deg:-)
Klem,Hege.

(eddas) sa...

Heia:)
Ja det må jeg si var ett vakkert og stil sikkert hjem....noe og drømme om her midt i byen:)
En god helg ønskes deg
klemmer edda

Synnøve sa...

Da har ei herlig dame besøkt ei anna herlig dame:))
Så grei hun er som kan oppevare møbler for deg.
Men er det bildet av deg eller henne?

ha ei fin helg Irina

Klem Synnøve

Marias skriblerier sa...

Vakkert Linda-hus!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online