mandag 28. november 2011

Vakkert uperfekt...


Bordet mitt som jeg fant ut at jeg ikke ville selge allikevel. Det gjør meg glad. Jeg fikk det og det var en grunn til det. ( Fra skjebnen) Det er fordi jeg trengte det...grønt er håp.... håpets farge og jeg trenger masse masse håp :)


Grønt i alle farger kommer for fullt i neste år tror jeg. Mosegrønn, bladgrønt, furugrønt, vogngrønt osv..... var glad i grønt før, men så de siste årene har jeg ikke vært helt der. ...
Har bestemt meg for å like en farge som står for håp da :)


Ønsker alle mine vakre lesere en fantastisk håpefull uke. Håper at alle deres håp går i oppfyllelse. Husk uansett at dere er sterkere enn dere tror. At dere har en indre kraft. Fokuser på den og på det positive ved dere selv og andre :))))
Tuuuusen takk for at du leser bloggen min :) Det setter jeg masse masse pris på :)
Stoooor klem :)

7 kommentarer:

ide-puffen sa...

Sweetie.
Fine ord og god mening i å samle på håpets farge. Og jeg digger bordet.
Tar med meg ordene til slutt.
Ha en nydelig uke du også
Klem

Duse Pasteller sa...

Nydelig bord!!
Det ville ikke jeg heller solgt!:)
Janni

Marianne Dragon Waagan sa...

Himmel og hav for et lekkert bord. Du skal jammen meg være glad for at du ikke solgte dette!!:) Så herlig og slitt patina...love it!!!!:)

Ønsker deg en flott uke:)
Klem Marianne

Marianne Dragon Waagan sa...

...en ting til: utrolig vakre ord søte deg, tar de til meg gjemmer dem i mitt hjerte:)

Stooo klem til deg:)

Naturlig Glam sa...

Skjønner godt at du ikke ville selge det bordet, det er jo kjempe flott og unikt:)

Ha en fin kveld!

Klem

Mie fra Mies Mirakler sa...

Jeg har alltid likt grønt, men siste par årene har jeg hatt pause, men nå begynner jeg å bli klar for grønt igjen. Tror på mørkere grønnfarger nå fremover, og svart, og mer ferskenfarger/orangerosa samt mer gyldne detaljer. Alltid spennende å følge med og se hva som kommer :) *♥*

Hildas hem - Sofia sa...

Vilket otroligt fint bord! Färgen är fantastisk! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online