onsdag 17. august 2011

Motetips og spørsmål til meg.


Først må jeg takke for overveldenes respons på bildene jeg la ut i går.( jeg syns det var skummelt selv ) Mange kommentarer her og på facebook. Skal komme innom alle dere på bloggen deres, men i går og i dag har jeg det litt travelt. Produsenten av et interiørprogram på kanal FEM kommer for å prate med meg. Så rydding, vasking og baking :)


Det var flere som lurte på det armbåndet jeg hadde på. Det originale koster 799 og er laget av skinn. Mitt består av tre barnesmykker kjøpt på tilbud på Kaphal, i tillegg var det tre for to. Så mitt kostet den nette summen av 20 kr.
Og det ser ikke fake ...alle tror det er originalt. Av og til må man bare komme opp med noen slike ideer. Særlig hvis lommeboken ikke kan betale 800 kr for all slags smykker, sko, skjerf, klær og interiørtinger hjert begjærer. Det er kanskje dumt å være estetiker ?



Uansett, budskapet på smykkene/ armbåndet er bra. Be youself, you are beutiful og you are amezing. Og det passer bra om dere også. Jeg setter utrolig pris på at dere leser og kommentere inne hos meg . Ha en fiiiiiiiiiiin dag.

Jeg får veldig mange mailer om hvor jeg har kjøpt ditten og datten. Og det fikk jeg i ferien også. Tror jeg har noen av mailene...mange gikk dessverre i søppelboksen...det var ikke meningen. Kan dere vær så snille å spørre under dette innlegget eller sende meg mail på allofirina@gmail.com

6 kommentarer:

Mie fra Mies Mirakler sa...

Godt det ikke bare er meg som sniker meg til å kjøpe smykker og dill på barneavdelingen, hihi! Når lommeboken er slunken må man ty til slike triks ;) Kjempekule armbånd! *♥*

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Et herlig armbånd/ smykke!! Jeg kan også komme på å handle på barneavdelingen! Man handler jo der det er billigst, og når det ser så bra ut som hos deg så er deg jo en stoooor bonus :)

Ha en fiiiin dag!
Klemmer til deg!

fru. Lærum sa...

kjempenydelige bilder av deg....synes du var veldig fotogen!
klem tone

Black Feathers sa...

Virkelig nydelige bilder av deg. jeg synes du er kjempefotogen ;) Lekkert med de armbåndene, snaisen vri ;)

Ha en strålene dag ;)

~L~ sa...

Vil bare si at du har en fantastisk blogg, rett fra levra.
Du er ei kjempeflott dame og jeg er innom her så snart ett nytt innlegg er lagt ut!
Er like spent hver gang for å lese hva du har på hjertet.
Digger deg:)

Torill sa...

Nydlige bilder av ei flott dame !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online