lørdag 26. januar 2008

Velkommen inn :)






I dag er det litt interiørbilder fra huset mitt.
Huset er fra 1901 og utenfra ser det ut som en singsakervilla. Stort og rødt med ett hvitt stakittgjerde rundt en liten hage.
Det ligger midt i sentrum ...det er deilig når jeg en sjelden gang er ute.
Det er masse å gjøre......masse er gjordt allerede da.
Allt var panel, malt i rødt, grønn og okergult. Der vi lot panelet være igjen , malte jeg det helt hvitt. Jeg vet at det er en nasjonalsynd å si at jeg ikke liker panel...... men det finnes faktisk andre alternativ :)
Jeg har masse tapeter...det er så vakkert :)
Jeg selger også tapeter på butikken da ...
Ellers er det helt hvite armeringstrier her.Men det som var kjedelig og som slukte hele budsjette det var det elektriske.....Det var fra 1943 :(
På disse bildene er det bilder av gangen og hallen.
Som dere ser så er jeg ikke helt fornøyd enda....må bo meg litt inn her kjenner jeg....

2 kommentarer:

GundaM sa...

Kanskje må jeg stikke innom og kjøpe ny tapet til kjøleskapet mitt...Litt mere trendy enn d som er nå, men sterke farger blir jo in til våren..?

Mummimamma sa...

Hei! Og takk for koselige ord i bloggen min!

De trappelysene var jo rett og slett geniale. Både dekorative og praktiske.
Og de tapetene dine var nydelige. Det er ekstra moro å se bilder fra hjemmet ditt, fordi du har din egen stil. Mange av oss har jo den samme hvite stilen, og selv om jeg syns det er fint, må jeg innrømme at jeg ser at det gjør seg med noe annet, for å sette sitt eget preg på hjemmet.
Det er kjempeviktig å "bo seg inn" i ett hus. Derfor forundrer jeg meg over folk som skal bygge hus, og som har alt av interiør klart på forhånd. Det eneste jeg hadde klart da jeg flyttet hit, var at jeg ville ha røde sofaer, det skulle være 2 tresetere, og de skulle stå mot hverandre. Slik ble det, og mens andre ting blir flyttet på og byttet ut, står de to røde sofaene her, på samme plass som da de flyttet inn.
Hmmm....en Singsakervilla hadde ikke vært å forakte nei.
Kjørte gjennom Singsaker i dag, på vei til Solsiden, da alle de 4 barna jeg hadde i bilen begynte å snakke om hvor fine hus vi kjørte forbi. Yes, tenkte jeg da! Små designspirer, hihi

Ha en fortsatt strålende kveld i Nord-Trøndelag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online