fredag 16. desember 2011

Betongtapeter er inn nå.... hva er jeg da.....



I natt ca kl 04 holdt jeg på å jobbe med hva jeg tror blir interiørtrendene for det nye året. Som i fjor fikk jeg en mail fra adressa som som skal ha en artikkel om hva "ekspertene" tror er interiørtrendene for 2012... føler meg ikke som en ekspert...men hva er egentlig en ekspert. Lever man, som mange av oss interiørdamer som puster og ånder for interiør så får man med seg litt av hva som rører seg... selv for ei raring som meg som ikke vil bli påvirket av andre......

Dere for se hva jeg mener den 6 januar, men det som slo meg i går var den superhote trenden som er nå. Fototapeter spesielt av skog og betong. Da vi flyttet inn i huset vårt for 7 år siden klinte jeg på betong på gjestesoverommet...det ble gris det...jeg syntes det ble veldig veldig spesielt. Jeg tror ikke jeg hadde sett det noen plasser. Og jeg var sånn passe fornøyd.... og ALLE andre negative. Det var da ikke fint...hvorfor skulle betong være fint ? Og inne i ett vanlig hus...og inne i ett 110 år gammelt hus. Hvordan skulle jeg vaske der...osv.
Nå er tapet flott slik...lett å vaske og blir du lei så tapetsrer du eller maler over...jeg ...jeg måtte ha levd med den veggen for alltid.... Mellom oss sagt... den er virkelig upraktisk...kommer du får nær riper den deg opp, det er sikkert 7 års støv som ligger på den veggen og skulle jeg ikke flyttet ut så må jeg ha levd med den resten av livet.... bra i dont care for hva er inn eller ut :)

Har egentlig ikke tenkt så mye på at jeg var "supertrendy" for 7 år siden .... for der og da var jeg bare en rar interiørdame...noe jeg forsåvidt er i dag også... så hvordan er dette... er jeg tidlig ute altså trendsetter eller er jeg så rar at hele meg er merkelig... hmmm hva er jeg nå... helt ute for 2011 men inn for 2018... men kan ikke være helt ute heller...er jo inn med betongen ....eller kanskje ikke IrinaStyles smågodtstilen ikke blir inn i 2012 :) Hæææææ ? Det er kanskje som egget og høna... eller kanskje er det best å ikke tenke på det....hmmm blir jo rar av å tenke . SomTturte sier. Vi tenker ikke mer på det i dag., MEN i morgen gjør vi det !

Jeg gjør ikke det.( om jeg er trendy ) Jeg gjør det som er meg...det jeg drømmer om...jeg gidder ikke å bry meg om det er trendy, inn, ut eller hva det nå er. Jeg gjør det som er rett for meg. Hvordan vil jeg at hjemmet mitt skal være...hvordan trives jeg best og som jeg alltid sier til kunder.... følg hjertefølelsen...hvis hjertet sier JA... da er det RETT ...ja ALLTID. Og noe er jo rett... for det er mange herlige damer som sitter å leser dette nå og som liker stilen min. Tuuuuusen takk søte dere :)

HER bilder av gjestesoverommet mitt( bildene er fra 2009 ) og HER er de kuleste betongtapetene . HER fra adressa i fjor

Ha en fantastisk fin helg.... dagene går og jeg er ikke i bloggmodus :)...ikke i julemodus heller.... men det kommer nok :)

1 kommentar:

Anne sa...

Lese dn kommmentar inn hos LW, du er god du Irina, og har et stort hjerte :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online