tirsdag 11. mai 2010

Upps !!!Følg med i morra !!


Detter vakre slakterbordet mitt trodde jeg at jeg aldri skulle selge.....men nå lurer jeg på om jeg skal ????Følg med i det hele tett for tre Nydelige bord. Kjøkkenbordet mitt kjøpte jeg for fire år siden....råfornøyd med det.Elsker slitte bord med patina.

Bordet er laaaaangt fra perfekt....det er perfekt for meg. Alle som kommer hjem syns at bordet er utrolig vakkert. Og det er det !!
Nå har det seg bare at jeg kjøpte et bord på finn.no i dag. Skulle selge det....men det traff meg midt i hjerte mitt !!På tiden å bytte bord !! Så da må jeg selge slakterbordet !!


Demolitionmannen vet enda ikke at i morgen spiser vi middag på ett nytt gammelt bord, med fire gamle stoler, en knalllilla stol og en turkis stol med RÅÅSA stoff....hmmm DIGG !!
Glæ te å vis dokk det !!!


Sjekk dette nydelige bordet...de beina...det selger jeg også. Så bordet på de to øverste bildene og dette. Selger også den turkise barnestolen, tallerkenhyllen, hyllen foran og det lille bordet :)

Jeg har ikke noen plass til å ha ting !!! Å nå er jeg lei av å smyge meg forbi hver gang jeg skal inn og ut !!
De to make over stolene mine !!! Lekkre !!!! Me like a lot !!

Send meg mail på iguzman@start.no

Ps !! En morsom historie. Da jeg kom til den hyggelige selger. Dame på ca 50 pluss. ( Tror jeg..ikke bli fornærmet R. For jeg ser ikke slik )
"Er du bloggeren Irina ??" Ja kan vel ikke nekte. Det var ett par der som kjøpte ett annet bord. "Ja, deg har jeg sett i avisa" sa mannen !!

Ja ja...sier Demolitionmannen å himmler med øynene.....!!
Jeg sier han skal føle seg beæret å gå til sengs med en "ekte kjendis "HA HA HA...flirer meg ihjel !!
Ville bare provosere fram litt himmling med øynene.....men egentelig vil jeg bare le akkurat nå...
...vet ikke hvorfor....kanskje fordi det står to knall stoler foran meg å lyser opp....
Natta kjære lesere...en ny dag i morra....med "nye møbler".....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Heisann Irina!
Hjeelp har bare vært borte noen dager ,
- men SÅÅ fin bloggen din har blitt!!:-D
Og så mange møbler som du pusser opp , skjønner du har funnet "vår-giret";-D
Ha en fin,fin dag vakre jente,
klem Hege.
PS!GLEDER meg til å se mere!

Min stil sa...

He he... Morsom historie. Man må jo ha lov å "leve" litt på kjendis-statusen :)
Nydelige bilder og vakre bord...
:) Susanne

Åpent^hus sa...

:)
deilig med litt forandring
og du er flink som greier å få inn nytt og kvitte deg med anna samtidig. ellers blir det jo rimelig fullt etter hvert!
skal bli spennende å se hvordan det blir.

ha ei strålende langhelg!
Hilsen Åpent hus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online