søndag 30. mai 2010

En tv stue, 4 stiler. Colour me happy :)

Heisann og Hoppsann :)

Jeg syns selv at innleggene mine med et kjøkken, fire stiler var så morsomme å lage. Og så liker jeg å lese slike artikler i interiørblader.



Så derfor kjære mine lesere. Så kommer det flere slike innlegg. I dag er det "Retro stil" jeg prøvde på. Jeg skriver det i gåseøyne fordi jeg beundrer retro bloggerne, og de er så FLINKE.
Så tviler på at jeg får det til like bra...om i det hele tatt.

Jeg tok utgangspunk i en sommerdyne og pute fra CIRO. Begge to koster 139 kr til sammen :)




Kjempefin dyne som kan brukes som xtra dyne til gjester. Til "babyteppe" som babyen kan leke seg på. Som sengteppe på et barnerom eller gjesterom. Som sofakast over en sliten sofa eller en sofa som trenger å bli litt fargerik.
Om sommeren kan du ha den med på stranda og bruke det som strandteppe eller piknik teppe med din kjære.....
Mange bruksområder...og så billig :)
Me like !!


Rosa bildet er fra min fantastiske flinke kunstnervenninne May Lise Hoel. Og min KJÆRE MAC som jeg virkelig elsker...selv om han ikke er ett menneske. Bedre arbeidsredskap kan jeg ikke ha.
Og så ser dere min vakre, vakre header. Jeg syns bloggen min har blitt så fin. Med tre kolonner, ny spesialdesignet header.

Og til å bloggen min så fin og proff fikk jeg hjelp av den søte vakre Malin Virginia. Hun har den kjempefine bloggen Home by Virginia.

Hun designer bloggen din som du vil....til en latterlig billig penge. Kontakt Virginia hvis du drømmer at bloggen din skal se slik du ser den i hodet.
Hun er estetisk, flink, kunstnerisk og snill.

Dette burde hun gjøre på heltid spør du meg.
trykk HER.


Den fermarmete lysestaken var først messing så crom og nå lilla. Trenger et strøk til, pluss spraylakk så blir den bra !!
Den store retroputen er fra Ciro og følger med teppet.


Grønn pute kjøpt på Kid for mange år siden. Men ser de fremdeles har den. De andre putene er kjøp på loppemarkeder.


Lysestaken bak tok jeg å spray lakkert neofarget rosa. Og rammet den inn med en gammel ramme fra loppemarked . Det kan du se HER.
Jeg som aldri bruker duker og brikker. Denne løperen laget jeg av brikker kjøpt på Kid. Tror hele løperen kom seg på 10 kr :)

Det gule fatet fikk i bryllupsgave for 15 år siden...HJELP !! Gammel sjø :)


Mens jeg forbredet dette fotoshooten satt tenåringen i en stol 1 meter unna. Han holdt på med å se tv.Når programmet var ferdig, reiste han seg opp. Så på sofaen, så på mora og sa ""sååå pass...er det slik nå, gjor du det her på en halvtime ??"
Mine barn er interiør miljø skadd :)



Blir dere ikke GLAD av farger...tjooohooo jeg sprudler jeg....det må være fargene. Selv om alt nå er pakket bort.
For det blir ikke slik....selv om det var kult....syns jeg...
Bladkorg er en gammel lampeskjerm som jeg bare digget fargen på da jeg kjøpte den på loppemarked i fjor...


Litt vinduspynt. Du og du...disse fargene gjør meg kjempeglad. Men nå har jeg pyntet det irina Style.
Jeg skal ha fire stiler. Denne fargerike, IrinaStyle, natur og rust og ????
Kan ikke dere komme med forslag hva neste stil skal være.
Alle tingene jeg skal bruke, har jeg i huset.


Men husk å titte innom meg i morgen. For da er det IrinaStyle som tingen.

Ha en utrolig vakker og fargerik uke, kjære alle gode :)

En fargerik klem fra en sprudlende fargerik Irina :)

10 kommentarer:

Bird sa...

vurdere å anskaffe meg et slikt teppe hvis ciro har flere på lager? ha det utpå verandaen...det er så fargerikt å fint. Så trenger man litt å varme seg på utpå verandan her i trøndelagen!:)

stikker innom i morra fror å se på neste styling;)

Fru Andersen sa...

Så fantastisk flott! Ser jo at farger, det må til!!!! Det teppet var superfint! LIKER!

Jeg har stort sett bare svart og hvite ting, også stål da.. Gjennom å titte her på bloggen din ser jeg at jeg MÅ ha litt farger her og der! Men jeg må begynne forsiktig, venne meg til det liksom;-) Skal begynne med badet mitt, svart og hvitt er det i dag, i morgen skal det få noen fargerike detaljer! GLEDER MEG!

Takk for super inspirasjon! Klemmiser!

Refleksjon på livsvegen sa...

Forstår godt at du vert glad av fargar..
Ha ei kjekk veke :-)

the Folding chair sa...

Kjemprflott, leder meg til fortsettelsen!

Nå som Ciro har deg må de jo få seg nettbutikk! klem :)

Nina Iren sa...

Allid like spennende og morsomt, når enn ser inne på bloggen din. Du er utrolig flink og kreativ, til di grader!!!.DETTE var da friskt og stilligt! Ha en fin uke..

Anonym sa...

Hei, Irina!
Klikket meg tilfeldigvis inn på bloggen din etter litt surfing på NIB. Du er jo bare så kreativ!! Takk for massevis av inspirasjon og ideer! Jeg tror jeg bare må ha et av dine WOWbord, de var bare råå! Kartell møter trønderlåna liksom!

Foreldrene mine holder på å pusse opp en gammel gård ved Steinvikholmen og nå har jeg ringt mamma og sagt at hun må ta kontakt med deg. Tror nemlig de har noen gamle vindu og dører på låven som du kan få:-)

Trønderklem fra Inger Lise fra Verdal

Torill sa...

Jo det er kjekt å få til store forandringer med "små" hjelpemidler !! Så masse farger er vel kanskje ikkje meg, men litt farger må det vera, synest eg !!

(eddas) sa...

Heisann....
syntes du fikk det riktig så bra til:)
kos deg
eddaKlemmer

Harmoni og Kontrast sa...

Mer herlig inspirasjon. Utrolig flotte farger - jeg må inn på Ciro nå, skjønner jeg;-)

Anonym sa...

Synes retrostua di var kjempeflott :D
Ha en fin kveld/myr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online