onsdag 12. mai 2010

Irina goes wild...høø...wilder !! (make over)


Mine to stoler etter litt kraftig sminke...eller en liten make over. Jeg syns de ble så kuuuuuule. Den lilla fargen heter fantasi, og de fikk ikke glansgraden lenger opp en 40.
Men den turkise fargene er bengalakk og er glansgrad 90.
Slik jeg liker !!!
Stoffet er kjøpt på stoff og stil på Tiller.

Jeg var der kun i fem minutt, for de stengte da jeg kom...men OHHHLLLALA !! I be back !! Masse nydelige stoffer :)


Dere vet jo at all of Irina is all pink....
I går fikk jeg en muskelstrekk i ryggen....og det er vondt !! Men jeg har likevel drevet på her i dag for å vise dere en liten styling av kjøkkenet !!
...bare sååå vondt nå...men det er jo artig å da !
Jepp, stolene er med i planene ja :)

Kjøkkenet blir litt vilt av seg.....litt living in a fantasi.....


Ellers har jeg ca 10 maleprosjekter jeg skulle ha prøvd meg på i helga. Et nytt WOW bord er ferdig.
Kan de som har sendt meg mail på at de vil ha sende meg en til. Mailen min er ikke bra. For start.no har lagt ned og jeg har ikke bestemt meg for ny mailleverandør...

PS. Ja jeg vet at stolene var fine fra før og absoulutt ikke trengte maling...men da hadde jeg jo ikke kjøpt dem...og gjenbruk er bedre enn IKEA :)
Så beklager til dere som syns det !! men jeg liker det slik !!

Living in a fantasi kjøkkenet i morgen....
See u her på bloggen da :)

Klem

16 kommentarer:

ralfefarfars paradis sa...

Det ble skikkelig lekkert, utrolig friske og fine farger- gleder meg til å se kjøkkenet ditt i ny drakt;)

Landstil sa...

SÅ kule de ble!!! Det er helt utrolig hva litt maling og stoff kan gjøre!

klem Anette

Trinola sa...

Ja Jo Jau ;o)
Knæsje farga ja ;o)
Det e nu dæ derre da ;o)
God helg ;D

små og store drømmer sa...

Så stilige de ble.
Jeg digger glans!!! Vurderer sterkt glansgrad 90 på diverse prosjekter jeg har gående i hodet nå :) Takk for titten :)

Mari sa...

tøft,og helt deg.., gleder meg til og se resten :)

BlandetLoft sa...

Hoho, så stilig!! Dette likte jeg

Refleksjon på livsvegen sa...

Dette bli mega bra..
Ha god Kristi himmelfartsdag!!

Her skin sola :-)

Datt sa...

I like your wild side! ;) Knallstilige stoler!! :D

Unknown sa...

Dem vart knaill-kul! Jeg malte to stoler her tidligere, en i nesten samme lillafarge som din, og en knaill-grønn. Begge fikk decoupage-dekor av babuska motiver på setet og ryggen , ble ganske kule.

Sissel sa...

Dritkule! Glede mæ te å sjå kjøkkenet :o)

ide-puffen sa...

Superduperfinefine.

Kanskje du kan selge slakterbordet til meg??!!!!!

God bedring med ryggen. Prøv å slapp av, og sol deg i glansen som kjendis hi hi.

Hei og hopp i helgekropp.

anneskreative sa...

Så lekkert Irina,,,,just som jeg sa,,,,lilla med rosestoff,,,,og flott sammen med den turkise stolen også,,,,kontraster er moro.
Lykke il med kjøkken prosjekt og god bedring,,,,,(tenkte på ryggen,,,,smiler)
Anne

ide-puffen sa...

Og du jeg har det stoffet i rooosa, men ikke i din knallrosa farge dessverre. Har jo det knallilla i flere farger. Kult det også.

Vi hørs

Anonym sa...

Wow- kjempe-kule Irina!:-D
Flinka:-)
Ha en fin lang-helg og ikke strekk noe mere!,
klem Hege.

Daisys home sa...

Du er så flink,og ikke minst vågal når det gjelder Farger!Blir spennende å se kjøkkenet ditt når du er ferdig.Var forresten om på Ciro på stjørdal i forrige uke,for første gang.Er ikke så ofte at jeg er på de kantene,men jeg var på st.olavs og fikk en smertestillende sprøyte i ryggen...og ble da tid til litt shopping også.Men det var like før de stengte på ciro,da vi kom.Fikk da tittet litt og kjøpte sånne Bokstaver i Zink.Hadde jo vært gøy å treft på deg da.Ønsker deg ei flotters helg,og håper ryggen er blitt bedre,klem sissel

elisabethshjerterom.blogspot.com sa...

Hoisann- snakk om forandring:)det e godt med litt farga rundt sæ, bli fort litt mer sprudlende! bli arti å sjå kjøkkenet ditt:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online