onsdag 5. august 2009

I AM BACK !!

Heisann og hoppsann.


Kom hjem kl 0700 i dag etter 11 timer starak kjøring. Så i dag har dagen gått med på å vaske huset. ( Hvordan er det mulig at huset roter og skittner til seg selv ???)
vaske klær og rydde ut av kofferter.
Det ble lite med shopping, men noen småting kjøpt på salg ble med hjem.
bla en gave som en følger får
Ferien var ok, mener ikke å klage. Men det er er traving i dyreparken, minigolf og andre ting på barnas premisser. Hyggelig å se dem glad. Mens mor skulle ønske seg mer butikker for å inspirasjon .

Tusen takk for hyggelige kommentarer. Jeg kommer nok innom dere alle når huset er ok.
Forresten deilig med Tv og internett. Broren min hadde ikke noe. Så 10 dager uten blogg !! men det gikk bra det å.
Hadde gått bedre om det hadde vært sol, men neida. Regn og regn !!
Bilder av forskjellige ting og tips om forskjellig kommer.

Klem !!

16 kommentarer:

Havets Datter sa...

Velkommen hjem! Dumt dere har hatt dårlig vær :o( Her i nord har det vært knallsommer den siste tiden :o) men det var jammen på tide!!

ha en fin kveld :o) Klem

Evami sa...

Velkommen hjem:) Det er deilig med ferie,og så lenge ungene er fornøyd så er da vi voksne det også!! Jeg måtte få noen timer for meg selv jeg iløpet av ferien,for T. sykla masse i ferien,og da var jeg alene med ungene.. Og den dagen ungene ikke vil være med lengre så kommer vi nok til å savne disse familie-feriene,tror du ikke?

Og vi hadde data,men det ble ikke tid til blogging,for det var så mye annet på tapetet...

Så godt at dere har kosa dere,godt å være sammen borte fra hjemmet:)

Rydd hus og kom i orden du:) Det er gjort på stua til oss,gjenstår å pakke alt ut av bagger og kofferter!!! Men det blir,tihi..

Kos deg vennen:) Klem Eva

Refleksjon på livsvegen sa...

så bra der er du...
vart nesten bekymra..;-)
borte bra men hjemme best..

ha ein flott haust min venn!

Laila -Karin sa...

Hei vennen.
Deilig å ha deg tilbake
Har savnet deg
Klem

MariMaja sa...

Velkommen tilbake;)
Synd med været da...
Klem fra Maja

Monicas sa...

velkommen tilbake unge dame....trist at ikke dette landet kan fordele finværet likt..her i nord e vi velsigna med godvær hver eneste i dag i mange dager...skjelden at vi her nord opplever det, men du verden så godt..ha en flott kveld

ralfefarfars paradis sa...

Velkommen hjem;) koselig å ha deg tilbake. Synd at dere var uheldige med været;)

the Folding chair sa...

velkommen hjem, som du ser så har du vært savnet her i blogglandia ;)

LoneK sa...

Velkommen hjem igjen!
Ja det været kan vi lite gjøre noe med. Her kom kortbuksa først fram igjen etter hjemkomst, så vi får nyte det vi har å bare kose oss.

Torsdagsklæm fra mæ

Living next to me sa...

var ikke kaffen på Åpent bakeri GOD , og kakene, og brød verd å nyte. Selv om Oslo i regn er trist , er det en ok by.Men hjemme er best.

Mitt hvite hus sa...

velkommen hjem....Været kan vi desverre gjøre lite med...men kjket å høre at du har hatt det fint =)

Klem Kerstin

Hverdagen vår sa...

Velkommen hjem igjen:) skjønner hva du mener noen ganger hadde det vært godt for mor i ferietiden og få pusle litt i butikker:)

Kos deg med vasken.

En mail venter på deg;)

klem fra Eli

ENGEL sa...

velkommen hjem!fint med feriemen jammen best hjemme!klæm

Bergfrua sa...

Hei Irina!
Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min!

Jeg er meget fornøyd med Illse! De er foret, oppbygd såle som er bedre å gå med. Prøvde hunter før jeg kjøpte illse. Hunter støvlene var veldig flate å gå i uten "ullsokken" inni.. siden jeg er "plattfot" ble det Illse!

Håper du har hatt en fin ferie!
mvh Bergfrua

Anonym sa...

Velkommen hjem igjen.
Helt uten data - da får jeg abstinenser. Men noen ganger må man.
Vi har fint vær i Oslo nå da;)
Gleder meg til å se bilder...
Ha en flott helg vennen!
Klem fra meg...

Kristine sa...

Hei Irina :)
Stemmer det at jeg så deg på Hangar´n på stjørdal idag? på loppis? Var litt usikker ser du..så derfor sa jeg ikke hei...hehe. Fant ikke så veldig mye jeg da...syns deg var mye "dill og dall" som ikke var min smak...men, nydelig vafler hadde de jo ;-)
Fortsatt god helg til deg!!
klemmer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online